هدف بزرگ من!

سلام

آخییییییییییییش بالاخره این امتحانا هم تموم شد و رفت چسبید گوشه خاطرات تحصیلیم.

خیلی سخت بود. واقعاً دوران سختی بود. نه تونستم ناهار و شام درست و حسابی بخورم و نه تونستم استراحت کافی داشته باشم. اینقده با آریا کباب خوردیم حالمون بد شد.

الان اینقده صورتم لاغر شدههههه. مامانم میگه بیایین شمال و من میخوام یکم آب بره زیر پوستم و بعد بریم اونجا چون خیلی ناراحت میشه اگر ببینه منو اینجوری.

امروز ساعت 9:30 از خواب بیدار شدم. بعد از 2 ماه و اندی که درگیر سمینار وامتحان بودم، این خواب خیلی بهم چسبید.

میخوام فردا برای تصویب پروپوزالم برم دانشگاه. میخوام بهترین پایان نامه رو ارائه بدم و تلاش خودم رو بکنم. چون میخوام برای خارج از کشور به امید خدا اقدام کنم میخوام حتماً حتماً بتونم بورس بگیرم. آریا رو هم برای دکترا تشویق کردم که حتماً اقدام کنه. حالا یه جورایی راه اومده باهام. بچه‌ام میخواد دکترا آی تی بخونه. میدونم که میتونه بورسشو بگیره اما به شرطی که وقت بذاره. به امید خدای مهربون

راستش این حوادث اخیر خیلی منو به فکر فرو برده. وضعیت الان م م ل ک ت طوری شده که همه چیز به مویی بسته‌اس. طوری داره سقوط میکنه که مثل آدمی میمونه که داره غرق میشه و چنگ به همه‌چیز و همه کس میاندازه و اونو با خودش میبره زیر آب. خیلی منظره ناراحت کننده‌ایه وقتی اینجور به زنای ما ظلم میکنن. تجاوز بیداد میکنه و اینا اومدن توی خیابون پاچه مردمو میگیرن... من اعتقاد دیگه‌ای دارم. من معتقدم نیتی که این وسط وجود داره بر میگرده به خونه نشین کردن زنای ما در خونه. با ناامن کردن جامعه و به عبارتی با بستن سنگ و رها کردن سگ توی خیابون و بعد خیلی راحت تمامشونو ربط بدن به حجاب خانوما.

راستش چند وقت پیش یه برنامه‌ای رو میدیدم که شخصیت فیلم که یه زنی کینه‌جو بود و نزول خور بود. میگفت من از زنای تحصیل کرده و زیبا متنفرم و نمیدونی وقتی که مجبورشون میکنم که با تحقیر پولمو بهم پس بدن چه لذتی بهم دست میده. هر چی بیشتر مقاومت کنن بیشتر لذت میبرم.

من هم تمام این هم جنسای عقده‌ای‌ام رو که میریزن توی خیابون و اینجور شرایط رو برای مردم تنگ میکنن رو همین جور میبینم. برای همین تصمیمات خیلی مهمی برای زندگیم گرفتم:

خودم رو وارد سیاست نمیکنم. از طرفی چون قدرتی ندارم برای مبارزه، پس سعی میکنم خاری باشم توی چشم همه‌شون. منِ زن،منِ نوعی باید تلاش کنم که هرروز زیباتر از قبل باشم. زیبایی جسم و روح و اندامم رو حفظ کنم. باید تلاش کنم یه زن باسواد و اجتماعی بشم تا هیش کی نتونه منو خونه نشین کنه. هیش کی نتونه منو بفرسته توی چاردیواری خونه و آشپزخونه.

زیبا شیرازی میگه: نیمه تنها،من را از خود بدان    که من برابر با تو اما از جنس دیگرم

روبهک من شیرزنم                                                   خاموش تو . من روشنم
                                   با سلاح دین دگر آتش مزن بر خرمنم


پ.ن: خانومی که میخواست برنامه مخصوص بانوان توی یه پارک در یکی از شهرای بزرگ اجرا کنه، نیاز به مجوز داشت. میگفت کسی که قرار بود زیر مجوز منو امضا کنه، بهم گفت که زنا رو چه به این کار. باید برن به آشپزخونه‌شون برسن.................................................

نظرات 14 + ارسال نظر
آبجی دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:55 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

فدایه اجو زرنگم بشم من
جدی جدی
تموم تموم شد اخ جون
خوب وایسا ببینم کارناتو نشون خواهر بزرگه ببده ببینم وای به حالت همه رو ۲۰ نشده باشی
ترکه نخل می زنمتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
ای جان
خوشحالم که الان درس نداری و یه کم می تونه استراحت کنی
به کارایی که می خواستی انجامبدی برس گلم
هوارتا هوارتا دوست دارم
کجایی تودختر
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس

اومدی بالاخره؟ راستش من سکوت کرده بودم یه مدتی. سر میزدم بهت اما چون چند بار ازت جوابی نگرفته بودم فکر کردم با آجیت قهریییییییییییی میام پیشت عزیزم. میدونم تو هم سرت خیلی خیلی شلوغه

ساره دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:57 http://www.nasimaa.blogfa.com

سلام صبای عزیزم..با حرفات موافقم گلم..
نمیدونم باید چی بگم..
امیدوارم تو هدفی که داری موفق باشی..

مرسی ساره جونم. حتماً بهت سر میزنم راستش مهمون دارم و خیلی سرم شلوغ پلوغه...
امیدوارم شما هم به تموم اهدافت برسی گلم

خدای کوچک سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:23 http://goddess1.blogfa.com

عزیز دلم من مطمئنم که میتونی بورس بگیری اره اب بره زیر ژوستت بهتره بری ژیش مامان....
بچتونم بورس میشه قربونت برررررررررررم......
افرین تو بهترین تصمیمو گرفتی...بابای من یکی از همین ادماست که میگه زن...بچه بیاره...اشژزی....اوغ...قدیمی من وچه به اون مگه نه؟ من میتونم روشن فکر باشم...میتونم هر روز خوشکل تر باشم.... و هر روز بیشتر کتاب بخونم....و هرروز....ما می تواینیم....(شعاری که دکتر به همه یاد داد...)

تو اومدیییییییی عزیز دللللللللم؟ ای من به قربونت برم. حتماً در اسرع وقت میام پیشت.
اتفاقاً به نظر من تو از اون آدمای از جنس زن هستی که معنای انسان بودن رو قبل از زن بودن میدهند. تو خیلی دختر با پشتکار و با اراده‌ای هستی و اجازه نمیدی این چیزا تو رو توی کنج خونه زندونی کنه. آفرین به این همه اراده‌ِ تو

سپیده (باران عشق) چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:12

دوست چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:15 http://omidnoori.blogfa.com/

سلام
عید مبعث تبریک میگم [گل][گل]

مرسی دوست عزیز و با معرفتم

آرام چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 22:36

واقعا متاسفم برا جامعه و افرادی که با این طرز فکر با خانمها برخورد میکنن
بهترین کار رفتن از اینجاست
خانه از پای بست ویران است

اره خانومی.. خیلی ویرانه

یه دختر جمعه 10 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:56 http://ye2khtarr.blogfa.com

اینا هم با این کاراشون دووم نمی یارن. تیشه به ریشه ی خودشون می زنن! تا کی می خوان مردمو اذیت کنن؟ بالاخره یه روز آه اینهمه آدم دامنشونو می گیره...
موفق باشی گلم

دایی سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:59 http://www.peymaneziba.blogfa.com

سلام علیکم
به به اینجا بحث بحثه زن و آشپزخونس
میگم خاله ببین یاد بگیر زن و چه به درس چه به کار کردن باید آشپزخونه بمونه و غذاشو درست کنه برای مردش عرق بریزه
بله..
مگه نه صبا خانوم؟مگه منظور شما همین نبود؟
همین بود دیگه..
نبووووووووووود؟
نمیدونم به هر حال من اینو فهمیدم که زن هرچه زودتر بهتره بورسشو بگیره از کشور خارج بشه درسته صبا خانوم؟اصلاً یه زنه خوب یه زنه دکترا داره
بله ئم
راستی خاله هدف بزرگ تو چیه تو زندگی؟
من بگم
من بگمممممممم؟

قرب داییت و میل بهش مگه نه؟
ها؟
نه؟
الان خاله اینطوری شده ها:
خب این هدف من بود اصلاً
بله خب صبا خانوم انشالله که موفق باشید...

دوست چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:44 http://omidnoori.blogfa.com/

سلام[گل][گل]

ندا(حرفهای خونه ی ما) یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:12

به سلامتی تموم شد امتحانا خسته نباشی خانم

همینایی که میگن زن باید بره تو اشپزخونه از همه بد بخترن مطمئنم زنای خودشون تو خونه نمیشن عقده ای شدن می خوان جلوی زنای مردمو بگیرن
به نظر من زنی کامله که از پس همش بر بیاد
راستی اخر امضا کرده یا نه ؟

آره مردک سبک مغز بالاخره امضا کرد

پــریـا یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 http://missparia2.blogfa.com

سلام صبایی
خوبی عزیز دلم ؟
ای جاااااانم
بالاخره تموم شد و راحت شدی
خوب خدارو شکر
حالا دیگه میتونی یه نفس راحت بکشی
امیدوارم همیشه موفق باشی .......
صبایی داری عقب میمونیاااا آجیت نی نی داره هااااا

خدای کوچک یکشنبه 19 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 http://goddess1.blogfa.com

گلم بهتر شدی؟
پوستتو میگم خودتو نمیگمااااااااااااااا
یه چیزی اینقدی که میگی من خوب نیستم ... منم گاهی میشم مثل بقیه....

علیرضا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 http://bonbasteaval.blogfa.com

صبا جان واقعا متاسفم به خاطر این همه بی فرهنگی و کارهای ضد ارزشی که به اسم ایرانی داره تموم میشه و همه جای دنیا پخش میشه..
چند وقت پیش هم فیلم کتک زدن دوتا بچه توسط معلمشون پخش شد که واقعا ناراحت کننده بود.. بعد این مرتیکه نفهم وزیر آموزش و پرورش میگه این فیلم رو اسرائیل و آمریکا ساختن تا وجهه خوب معلمای ایران رو خراب کنن.
همین اظهار نظرهای احمقانه باعث سقوط خودشون میشه.. انگار یه مشت گاو و خر دارن حکومت میکنن..
ببخشید بی ادبانه نوشتم و شان گاو و خر رو آوردم پائین.. که این حیوانات بر این مسئولین شرف دارن..
ببخشید دلم خیلی پره از اینا..
سلام خواهر گلم

اعصاب منم خورده علیرضا جان. خواهش میکنم بی ادبی نفرمودید البته به گاو و خر چرا، بی ادبیه.. :(
من نتونستم اون فیلم رو ببینم. خودمو میشناختم. بهم میریختم به کل. هر چند که به هم ریختم الانم.
راستی سلام برادر خوبم..

سیما سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 http://alamatetaajob.blogfa.com

آخ صبای عزیز و نازنینم....چقدر دلم واست تنگ شده بود....خیلی وقت بود پیشت نیومده بودم...یه دنیا بابت نظر عالی که واسم گذاشتی ازت ممنونم....
خیلی خوشحالم که مثل همیشه با موفقیت این مرحله رو پشت سر گذاشتی و و ارد مقطع خوفناک! پایان نامه شدی! ایشالا اینم حله! ... وایشالا به هدفت برسی و بتونی از این مملکت بری که درست ترین کاره....
آره عزیز....وارد سیاست نباید شد....منی که رشته م این بوده و خواه ناخواه وارد شدم الان بیشتر از بقیه می سوزم که ای کاش چیز دیگه ای خونده بودم....
البته نمی دونم...شاید هم تو این دوره زمونه رسالت ما زن ها هم بیشتر از موندن تو مطبخ و سر زدن به آرایشگاه واستخر باشه....نمی دونم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد