خیلی خیلی خیلی خسته و ناامیدم. دلم برای مامانم و بابام تنگ شده. دوست دارم برم اما نمیشه. جواب نمیگیرم. چرا من جواب نمیگیرم. خدا جونم خسته شدم....... سردرگمم.........
نظرات 4 + ارسال نظر
الهه سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 http://man-va-va.persianblog.ir

ان شالله که به زودی زود جواب میگیری ناامید نباش

ایشالله. یعنی میشههههه

رها پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 00:32

سلام عزیزم
باور کن خیلی ها شرایط تو رو دارن.
یکیش خود من که کارای مولکولییم جواب نداده و چند ماهی میشه که درگیرشم.
اوایل برام سخت بود تمام روز کار کنم و بی نتیجه باشه. الان عادت کردم و بیشتر تلاش میکنم و راه های مختلفو امتحان میکنم.
ایشالله جواب می گیری و برام می نویسی و امیدوارم می کنی
دوست دارم
مراقب سلامتیت باش

سلام دوست گلم. آره میدونم خیلی سخته. امیدوارم به نتیجه مطلوب برسی عزیزم از این ورم من و دوستم هر دو به نتیجه برسیم. ما هم داریم راههای محتلف رو امتحان میکنیم . از اون روز خیلی بهتر شدم دوستم.
ایشاله جواب که گرفتم اینجا خبرشو مینویسم مرسی گلم

سیما جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 16:51 http://alamatetaajob.blogfa.com

صباااااااااااااااااااااااااا جونم ؟ چی شده؟ بمیرم الهی...اتفاقی افتاده؟ ...نگرانم کردی دختر....

زنده باشی دوست گلم. خدا نکنه. این پست رو در شرایط بد روحی نوشتم. آخه آزمایشام جواب نمیده و من حسابی سر در گم شدم. به درک دیگه الان بی خیالش شدم بخدا

ابجی لیلا شنبه 31 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:27

سلام عزیزه دلم
مطمئنم حتما جواب می گیری و کارا به بهترین نحو ممکن انجام می شه خواهری من
الهی دورت بگردم خودت خوبی جوجویه من
اره ؟؟؟؟؟

فدات شم نمیدونی چقدر خوشحال شدم اومدی الان میام پیشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد