مخابراتی!

ساعت 3 بعد از ظهر با اون ریش مسخره، با اون کلاه مسخره تر با بی حوصلگی می گه خانم در رو باز کن از مخابراتم اومدم برا سیم کشی ساختمون.
من میگم اخه ما که سیم کشی نخواسته بودیم.
باز با اون قیافه مزخرفش میگه... نه نمیگه ....داد میزنه که: بابا جان مال کل کوچه است باید از تو ساختمون هم نگاه کنیم.
میگم: مرد حسابی چه طرز حرف زدنه چرا عربده میکشی؟ یکاره بعد از ظهر اومدی زنگ میزنی. باید خودتو معرفی کنی بگی چی کار دارم یا نه؟ من نباید بدونم در رو واسه کی و واسه چی باز میکنم؟
میگه: خوب از پنجره نگاه کنین بعد اگر خواستی در رو باز کن. میگم: حتما همین کار رو میکنم.
از پنجره میبینم که راست میگه از مخابراته اما واسه سیم کشی ساختمون نیومدن که برای مرتب کردن سیم های تلفن کل کوچه اومدن. خوب شما باشین شک نمی کنین که ما رو چه به سیم کشی ساختمون؟ بعد در رو براش باز میکنم*********
آخه میگم آدم حسابی از اول شعور داشته باش مثل آدم حرفتو درست بگو دیگه تا بدونم چی می خوای دقیقا.... مملکته داریم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد