سلامتی!

دیروز وقتی وب لاگ ویولت رو می خوندم به این فکر کردم که چقدر خوبه که آدم سلامت باشه ها.. این که چشمای سالمی دارم و می تونم زیبایی های دنیا رو ببینم می تونم به صورت عزیزانم زل بزنم و با نگاهم نوازششون کنم. از اینکه می تونم راه برم بدوم. یا اینکه راحت و آسوده از نعمت های خدا بخورم و لذت ببرم و حتی موقعی که خسته و پریشونم گرمای تن همسرم آرامش بخش من باشه. از ته دل می گم شکرت خدا. شکرت به خاطر سلامتی روح و روانم. منم بهت قول می دم مراقب این همه چیزای خوبی که بهم دادی و اجازه دادی که ازشون استفاده کنم و لذت ببرم باشم. قول می دم کمتر حرص بخورم از کارایی که آزارم می ده و حرفایی که درونم رو به تدریج می پوسونه، آخه حیف این قلب سالم و روح سالمی که بهم دادی نیست که بخوام توشو پر کنم از بغض و ناراحتی.. توشو پر می کنم از یاد تو از عشق تو از عشق عزیزانم.
نوکرتم خدا که هیچ وقتی تنهام نذاشتی دعا هامو بی جواب نذاشتی همیشه از فکر این که یه روزی اونقدر ازم دلگیر شی که نخوای صدامو بشنوی وحشت دارم. منو همون بنده خودت بدون و تنهام نذار خدا جون....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد