مکالمه من و همسر جان جان!

همسر در حال نگاه کردن فوتبال.
من: عزیزم می دونی غذا چی داریم؟
همسر: نه یه کم راهنمایی کن.
من: با مرغ درست می شه..
همسر: خوراک مرغ؟
من: نه..
همسر: کوکو؟
من: نه..
همسر: یه کم بیشتر راهنمایی کن..
من: مرغی که نه سرخ میشه تو روغن نه آبپز میشه.. حالا فکر می کنی که چی باشه؟
همسر: یعنی می خوایم مرغ رو خام خام بخوریم؟
من: نه یه کم بیشتر فکر کن.
همسر: خوراک مرغ؟
من: نههههههههههههههههه..
همسر: کوکو هم که نیست پس چیه؟
من: .................. هیچی بابا می خوام جوجه کباب درست کنم آی کیو (
حالا من می ذارم به حساب اینکه داشت فوتبال نیگا می کرد..... زیا جدی نگیرین.
الهی فداش شم دیشب کل ظرفا رو شست چون من سرما خوردم و حالم خوب نبود. از بس موقع ظرف شستن آب و مایع مصرف می کنه من روزی 100 بار خدا رو شکر می کنم که همسری زن نشد والا ور شکست می شدیم از پول آب و مایع ظرفشویی.
یه دنیا دوسش دارم.........

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد