پند!

قبل شروع پست جدید می خوام وب لاگی رو معرفی کنم واسه اون دسته از عزیزانی که علاقه مند به کار کردن با انواع برنامه ها و نرم افزار های کامپیوتری اند. در اینجا علاوه بر آشنا شدن با این برنامه ها و کار کردن با اونها می تونین سوالات خودتان رو هم بپرسین:
تَــ تَــ تَـفریـــح‌وار

اصلا هم فکر نکنین که پارتی بازی می کنم ها. ولی این وب لاگ همسری نازنین منه که عاشق این چیزاست. خودشم نمی دونه براش تبلیغات کردم

***********************************************************
یادم هست هم اتاقی داشتم که خیلی مغرور و خود پسند بود. آنقدر که خودش با هر روشی که خودش می پسندید رفتار می کرد و کاری نداشت اگر کسی را ناراحت می کرد اما طاقت کوچکترین برخورد یا مخالفتی رو از جانب کسی نداشت به طوریکه حتی اگر کسی در مورد خواننده مورد علا قه اش نکته ای منفی می گفت بد جوری قاطی می کرد... من نه به پر و پاش می پیچیدم نه اجازه می دادم هر جور که می خواد باهام حرف بزنه. یک شب در اتاق دور هم بودیم و هر کسی داشت در مورد بابا مامانش حرفی میزد.
من یهو گفتم بابای من با 2 تا کلمه مشکل داره. یکی سوسک که بهش میگه سوکس. یکی هم ریسک که بهش می گه ریکس. هر چی هم می گیم بابا جان اینایی که می گی اشتباهه باز یادش می ره.
این هم اتاقی ما گفت: این که چیزی نیست مامان من به کامپیوتر می گه کامپتر.
گذشت اون شب و یه روز 6 نفری رفتیم بیرون. داخل پاساژی شدیم که آسانسور داشت. گفتم بچه ها بیایین با آسانسور بریم..همین هم اتاقی ام یهو گفت: نه بابا ولش کن، ریکس نکنیم شاید خراب باشه. بعد خودش هر هر زد زیر خنده. 
من:.. نه عزیزم، مگه نمی بینی سیستمش کامپتریه؟!!
هم اتاقی: 
*************** 
این تجربه بزرگی برام شد که حتی واسه شوخی هم که شده هیچ نقطه ضعفی از خودم و خانواده ام رو برا کسی رو نکنم، چون شاید من دارم  شوخی می کنم اما با این کارم اجازه می دم دیگری اظهار نظر بیجا کنه و وارد حریم شخصی من بشه.
***************
اما از این دوستمون بگم از اونجایی که جرات نداشت بهم حرفی بزنه چون من زبونم دراز تر بود، خیلی اعصابش بهم ریخته بود و تا مدت ها با من حرف نمی زد. منم انگار نه انگار که اتفاقی افتاده باشه....
زندگی تو خوابگاه چیز های زیادی به آدم یاد میده، نکات ریزی تو زندگی هست که با زندگی دسته جمعی می تونی اون ها رو یاد بگیری. شاید این موردی رو که ذکر کردم آنقدر با اهمیت نباشه که بشه ازش به عنوان یه تجربه یاد کرد اما تاثیر بزرگی رو من و زندگی من گذاشت. هر چه حریمت خصوصی تر، احترامت هم بیشتر.
نمی دونما اینم نظر منه.....
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد