من اومدم!

‌سلام به همه‌ِ دوستای نازنینم. من حالم خوب خوبه. چون تازه دیروز رسیدم دارم وسایل رو جابجا میکنم و خونه رو مرتب. ممنون که سر میزنین. امروز و فردا با یه پست جدید در خدمتم.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 http://morghehava.blogfa.com

سلام به دوست خوب و عزیزم
امیدوارم سال جدید رو شاد و خوبه خوب شروع کرده باشی و برات بهترین سال باشه.
منتظر عکسها و نوشته هات هستم.
خوش اومدی.

سلام دوست خوبم علیرضای عزیز.
خوشحالم که سلامتید و به یاد این حقیر.
من هم براتون بهترین آرزوها رو دارم در سال جدید.
عکس ها رو هم به زودی میذارم.. حتما...

مامان گلپونه یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 14:08

سلام.خوشحالم برات.و از شادیت شادم.

ممنون که قدم رنجه کردی. باور کن برات شادترین لحظه ها رو آرزو دارم..

باران دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:48 http://bojd.blogfa.com

سلام
خیلی خوش آمدید سفرا بخیر
منتظریم

سلام .سلامت باشی دوست خوبم...

ضعیفه ای که فمنیست شد دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 18:26

خوبی گلم منم تازه اومدم

ممنون. صفا آوردی. سر میزنم بهت..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد