من و سازمان سنجش!

سلام دوستای گلم. خوب یه کمی گیجم و یه حس خاصی بهم دست داده.

رتبه‌‌ام 141 شد توی گرایشم. خوشحالم؟؟ خوب معلومه دلم میخواد جیغ بکشم. اما نکشیدم. عوضش زنگ زدم به دوستام که پارسال توی دانشگاههای سراسری تهران قبول شدن. اونا گفتن تا 250 هم توی تهران، پارسال قبولی داده. خدا کنه امسال هم همینطور باشه. همه میگن هست.. اما من نمیتونم تا شهریور ماه صبر کنم..

از اولین دوستانی که در این حس زیبا شریکم شد، آجی لیلا بود. ای الهی من قربونش بشم. بهم زنگ زد و کلی فریاد خوشحالی سر دادیم و وسطای حرفمون تازه فهمیدیم که به هم سلام نکردیم مرسی عزیز دلم با اون صدای گرمت. کلی آرامش ریختی توی دلم با صدای مهربون و پراز انرژیت.

وای حتی برای آریا غذا نذاشتم برای فرداش. از ساعت 8 پای کامپیوترم تا الان که ساعت 11 هستش.. آخه طفلک خیلی از بچه‌ها هنوز نتونستن وارد سایت بشن. دارم براشون تلاش میکنم میدونم که چه حس و حال بدی دارن الان.

نمیدونم الان باید چی کار کنم. به آجی لیلا هم گفتم، انگاری که درونم خالیه. آریا میگه بشین یه جا و آروم باش. اما مگه میشه. کلی باید تلفن و ایمیل و اس ام اس جواب بدم.

همین دیگه، خواستم بهتون خبر بدم که دیگه نرین از اطلاعات بهشت زهرا سراغمو بگیرین فعلاً حالم خوبه و فکر کنم از هیجان سکته کنم....

دعام کنین که شهریور ماه هم به همین اندازه خوشحال بشم و با دست پر برگردم پیشتون...

نظرات 38 + ارسال نظر
rs232 جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 23:56 http://natashagodwin.blogspot.com/

مبارکه

ممنونم دوست عزیز....

سیما شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:58 http://alamatetaajob.blogfa.com

عالیه عزیزم....تبریک میگم....راستی رشته ت چیه؟

سلام سیما جونم. مرسی بابت لطفت. رشته‌ام زیستشناسی هستش. اون طور که تحقیق کردم خیلی شانس بردم بالاست. برام دعا کن...

.::. غریبه ای آشنا .::. شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 http://bogus.blogfa.com

سلام
مبارکت باشه
میشه بگی چه کنکوری بود که جوابش الان اومده؟

سلام دوست عزیز. ممنون از لطف شما.
کنکور کارشناسی ارشد سراسری ۸۹. بله جوابش همین امشب اومد و الانم در سایت سازمان سنجشه...

آمنتیس شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:46

سلام عزیزم خیلی برات خوشحالم خداییش منم به خاطرت از صبح استرس داشتم و صبح رفتم برات جواب و چک کنم ولی نوشته بودند بعد از 8 .ولی بعد از 8 سالار مریض بود بردیم دکتر وتازه اومدیم واون خوابید تا اومدم چک کنم دیدم خودت زحمتم وکم کردی تبریک میگم امیدوارم شهریورم همینقد خوشحال بشی

سلام عزیز دلم. مرسی. یه دنیا ممنونم ازت... برام دعا کن که با توجه به شرایط پارسال که رتبه‌ی منو رو هوا برمیداشتن، امسال هم همینطور باشه.
امیدوارم سالار کوچولو زود زود خوب شه. مرسی رفیق دیرینه که همیشه سر میزنی... میبوسمت...

رژین شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:59 http://majnoonforever.blogfa.com

امیدوارم نتیجه شهریور هم به همین خوبی باشه میدونم چه حسی داری چون تجربه اش کردم

ممنونم رژین عزیزم. خوبه در این حس زیبا شریکم هستی و خوبه که میدونی حس خوب آمیخته به اظطراب چه حسیه... ممنونم ازت
میبوسمت...

پریا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:44 http://missparia.blogfa.com

ســــــــــــــلام نانازم
مبارکه عزیزدلم ، خیلی خوجحال شدم

سلام پریای نازنینم. الهی، مرسی گلم که به یاد من هستی. ایشالله موفقیتهای شما....

پریا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:47

ای جانم هوارتا خوشحالم
میدونم میدونم شهریور هم خبرای خیلی خوشحال کننده تر ازاین خبرت بهمون میدی گلم .
خیلی دوستت دارم
مراقب خودت باش ، برای آقا آریا هم غذا درست کن ، گناه داره

سلااااااااااام پریا جونم. وااای یعنی میشه شهریور ماه هم اینقدر خوشحال بشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مرسی از بابت انرژی مثبتت. یه دنیا خوشحالم کردی عزیزم.
راستشو بخوای امروز آریا غذا نداره مجبوره بره بخره :)) اما اینکه میگی گنا داره رو موافقم، رو چشمم...
مرسی که سر زدی و ممنون بابت تبریکت.
میبوسمت..

آفرینش شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54

Wow!
مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههه

چقدر خوشحال شدم از این نوشته ات و از این خبرت ...

انشالله شهریور دیگه از خوشحالی احساس کنی سرشونه هات داره جوانه میزنه و بال در میاری
[گل]

مرســــــــــــــــــــــــــــــــــی عزیزم. خدا کنه.... ممنونم از لطفت عزیزکم...

'گلبرگ شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 http://golbarg31.blogfa.com/

سلام خانمی آفرین. برات دعا می کنم به اونچه می خواهی برسی عزیزم

مرسی عزیز دلم. من هم برات بهترین آرزوها رو دارم. زودی بیا که دل همه‌ی دوستانت برات تنگ میشه....

پریا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:56 http://missparia.blogfa.com

مطمئنم مطمئنم شهریور ماه هم خبرای خوبی بهمون میدی

واااااای مرسی پریا جونم... مرسی از اطمینانی که بهم میدی... یه دنیا دوستت دارم...

عرفان شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:01

سلام
خسته نباشید
به به عالیه تبریکات صمیمیانه میگم ولی برام عجیبه چرا من دیر خبرشدم معمولا تا اپ میکردی میومدم و جزء اولین دوستایی بودم که کامنت میذاشتم ولی حالا برعکس شد ولی بی خیال همین که صبح شنبه های خبر خوشحال کننده را خوندم و انرژی گرفتم خدا را شکر میکنم.
برای قبولیت تو ان رشته ای که دوست داری دعا میکنم موفق باشی .
شیرینی ما چی؟
امدی شیراز برام باخودت بیار

سلام دوست عزیز. ممنون از لطف شما. خوب راستش من این پست رو شب دیروقت نوشتم، برای همین خیلی از دوستان تازه امروز صبح دیدنش.
به هر حال همینکه دوستان خوبی دارم که به یادم هستن، به خودم میبالم. مرسی از لطف و توجهتون.
شیرینی همه‌ی دوستای مجازی هم محفوظ :)
شاد باشید...

آبجی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:17 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

سلام
دیدی این دفعه یادم نرفت
ای الهی دورت بگردم که اینقد شارژی
ان شالله همیشه اجومو پر انرژی ببینم
الهی اشکال نداره داداش آریا یه بارم که شده طعم غذایه بد مزه بیرون و بچشه.
اشکال نداره اون الان اینقد از خوشحالیه اجوم لبریزه که فک نکنم حالا حالاها گشنش بشه.
خواهری
نمی دونی چقد خوشحالم واقعا انگار نتیجه ارشد خودمو فهمیدم.
ان شالله شهریور ماه هم کلی من و سربلند می کنی
راستی اجو پریایی هم امتحانش و عالی داده
میبینی تو رو خدا من چه اجوهایه زرنگی دارم خدا کنه بچم به خاله هاشون برن
نمی خوام حاله قشنگت و خراب کنم. ولی اصلا حالم خوب نیست متاسفانه امروز روز کاری شلوغی هم هست
هی دارم با خودم کلنجار می رم که برم مرخصی بگیرم یا نه
یه جوره خیلی بدیه
یعنی اگه بمونم حتما باهاشون دعوا می کنم.
اخه همونایی که این حرفارو در مورد ادم یم زنن می ان خیلی عادی و دوستانه باهات برخورد می کنن.
حالم ازشون بهم می خوره .
نمی دونی چه موجوداتی هستن.
الان بد جور هی دارم بغضمو قورذت می دمو عصبانیتمو دندون می گیرم

ای جان دلم. برات اس ام اس میدم.....

رختخواب دوشـــیزگی شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:42 http://akasha.blogfa.com

وای سپید مباااااااااااارکه! خیلی خوشحال شدم...
وبلاگو بی‌خیال لپتاپو بچسب! سرچ کن دنبال یه مدل خفنش! ؛)

:)) خوب یادت مونده‌ها... مرسی عزیزم. یه دنیا ممنون از اینکه سر زدی..
اتفاقاً دنبالش هستم،‌فعلاً که میخوام کیف و کفش و مداد و دفتر و جا مدادی بخرررررررررررررررررررررررررم :)) داری انگیزه رو؟
بوووووووووووس :‌*

علیرضا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:03 http://morghehava.blogfa.com

به به
تبریک میگم. به سلامتی صبا خانم.
امیدوارم همیشه شاد باشی و پیشرفتت روز افزون. باور کن تو اون موقع که امتحان داشتی هم مطئن بودم قبول میشی.
از شهریور هم نترس. حتما خبر خوش بهت میرسه.
بازم از اینکه با این رتبه قبول شدی خیلی خوشحالم.

مرسی علیرضا جان. ممنون از اظهار لطفتون. من هم برای شما آرزوی شادی و کامیابی دارم..
امیدوارم که شهریور ماه هم با خبرهای خوبی پیش شما برگردم...

پریا شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 16:04 http://missparia.blogfa.com

ممنونم از دعای خوشگلت
برای شما هم همینطور باشه ایشالا
امیدوارم به همه ی آنچه که آرزشو داری برسی گلم

مرسی پریای خوشگلم. همیشه بخندی و شاد باشی ایشالله...

حمید شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 17:10 http://hshida.blogfa.com

سلام دوست گرامی. باتفاق آریا خان تبریک و تهنیت خالصانه مرا بپذیرید و از همین حالا شیرینی ها رو تقسیم و جیغ ها ی شادمانی کر کننده را سر دهید و سهم دعا و نیاز مرا کنار بگذارید که بدون چشمداشت مکرر و مرتب برای موفقیت خواهر عزیزم دعا کردم و هورا کشیدم .با توجه به افزایش ظرفیت ایشااله امسال بدون تردید قبول هستید و توکل بخدا بدهید کسوت استادی برازنده قامت رعنایتان بدوزند.سال قبل با اینکه سهمیه ها کمتر بودند و ظرفیت محدودتر دو تن از بستگان نزدیک با رتبه 217 و 236 بترتیب تهران و شیراز پذیرفته شدند امسال که شرایط خیلی بهتر و ظرفیت بیشتر است جای تردید نیست.خوشبختی و موفقیت بیش از پیش شما آرزوی بنده است.روز و روزگارتان خوش و سایه آریا خان همواره بر سرتان مستدام باد تا با حمایت ایشان قله های رفیع موفقیت را یکی پس از دیگری فتح نمائید. استدعا دارم متقابلن شما که دلتان پاک و دعایتان گیراست برای کامیابی و موفقیت همه دوستان و النهایه بنده دعا کنید .مرسی.

سلام حمید عزیز، برادر خوبم، ممنونم که همیشه به خواهر کوچیکتون سر میزنید،‌نظرات شما برای من خیلی باارزشند.. راستش زیاد اهل جیغ کشیدن نیستم اما نیشم تا کجای بناگوشم باز میشه :)) ممنون بابت دلگرمیتون..
من هم در مورد رتبه‌های 200 به بالا شنیده بودم، با توجه به اینکه بومی اینجا هم محسوب میشم خیلی جای امیدواری هست...
برای همه‌ی دوستای عزیزم از جمله شما حمید عزیز و گرامی، همیشه دعای خیر میکنم.
پیروز باشید....

دختر بیچاره یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 http://havooo.blogfa.com

سلام بهت تبریک میگم دوست گلم خوش به حالت کاش منم جای تو بودم و سراسری هم شرکت میکردم ولی نکردم و فقط آزاد شرکت کردم ولی از ته دل برات آرزو میکنم که موفق بشی و شهریور هم خوشحالتر از الان باشی هر وقت برم حرم برات دعا میکنم تو هم برای من دعاکن

سلام خوبی؟ اول اینکه ممنون به خاطر تبریکت عزیز دلم. بعدشم اینکه نا امید نباش و خوب تلاش کن. مطمئن باش که به نتیجه میرسی عزیزم. با داشتن همسری خوبی مثل همسر شما نباید جای نگرانی وجود داشته باشه. ممنون بابت تموم دعاهای قشنگت. من هم برات دعا میکنمُ ایشالله توی امتحان آزاد موفق باشی گلم :‌*

آبجی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

خوب مگه چیه دلم واست تنگ شده بود گفتم بیام فقط سلام کنم
خوب حرفی نداشتم ولی دلیل نمی شه که نیام که ..........
خوب دلم تنگ شده بود واست حالا چیه چرا اینجوری نگام می کنی می ام گازت می گیرماااااااااااااااااا
بوس

فروغ الزمان یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 http://forooghozaman.blogfa.com

مبارک باشه.
ما که کلی الاف شدیم ،آخرشم صبح تونستیم وارد شیم.
راستی
چه لباسه خوشگلی داره وبلاگت.

سلام عزیزم. ممنونم که قدم به خانه‌ی من گذاشتی. امیدوارم با اینکه خیلی اذیت شدین اما جواب خوبی گرفته باشین از نتایج کنکور...
ممنون بابت لباس وبلاگم. قابل شما رو نداره...
بازهم بهم سر بزنید. بهتون سر میزنم حتماً....

'گلبرگ یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 13:25 http://golbarg31.blogfa.com/

سلام ممنون از نگرانیت من برگشتم

خوب خدا رو شکر . الان میام پیشت...

آبجی یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:23 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

هی خواهری من
واقعا مه خواهریم
دقیقا عینه من
من تازه هر وقع به کسی زنگ می زنم اول ازش می پرسم کاری نداشتی
جایی نمی خواستی بری
نمی خوای غذا ب÷زی مهمون نداری و مطمئن مطمئنی که الان کاری نداری و من مزاحمت نیستم
بیشتر هم با نسیبه دوستم اینجوریم چون صحبتامون طولانیه همیشه..........

هی چی بگم
فک کنم این خواننده واسه وبه شما هم بیاد
داشتم تو وبه اجو پریا جوابشو می دادم که دیدم واسه وبه خودمم نظر گذاشته
واقعا دلم براش سوخت

:)) اما یه چیزی رو خوب میدونم عزیزم، که این اصلاً خوب نیست... باعث میشه آدم زیادی رودرباسی گر باشه. که متاسفانه من هستم.
اون یارو رو بیخیالش. یا یکی داره از اسمش سوء استفاده میکنه یا واقعاً خودشه. اگر خودش باشه در واقع اینم یه جور روش جدید جلب توجه برای بازدی کردن از وبلاگشونه. منم دلم برای همچین افرادی میسوزه.

سهره یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:58

سلام خوشگلم ای ول بهت افرین خانوم افرین ایشالله جواب نهایی هم ب دلخواهت باشه عزیز دلم ..ماشالله امید ک موفق باشی و ب هدفت برسی چشم دعات میکنم گلم حتما..ببخش نبودم و گرنه زودتر بهت تبریک میگفتم..بهر حال خوشحالم ی عالمه برات و میبوسمت ..اره عزیزم ولی پانزده خرداد..دوستت دارم صبای زرنگم..شاد شدم از خبرت..خدا شادت کنه نازنین دلم

سلام سهره ی نازنینم خوبی؟
ممنون عزیز دلم. مرسی بابت تموم حرفای قشنگی که زدی. ایشالله روزی بشه که مبینا رو در لباس پزشکی اونم از نوع دندونپزشکیش ببینی :))
منم دوستت دارم عزیز مهربونم. میبوسمت..

اسپریچو یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:51 http://esperichoo.wordpress.com

عزیززززززم مبارک باشه! دیدی نگرانیت بی خود بود؟ واقعا جای شاد باش داره عزیزم، یک گان دیگه در جهت پیشرفت برداشتی و این خیلی حیاتیه برای زنان در جامعه امروز ما. که مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی که اصرار دارن زن رو در حد نقش خانه داری و زاییدن و کلفتی و خاله زنک بازی پایین بیارن زدی. پس به سلامتی اون گیلاس شراب باباساز رو بزن و حالی خوش باش! راستی رشته ات چیه؟

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام. مرسیییییییی. آره واقعاً. فقط بیخودی حرص خوردم. توی عمرم اینقدر استرس رو تجربه نکرده بودم،‌همه‌اش ته دلم خالی میشد. پس به سلامتی تو و همه‌ی دوستان گلم، مِی، نوشم از این جام...
آره واقعاً اسپریجوی نازنینم. اگر این اتفاق نمی افتاد، ضربه‌ی محکمی میخوردم. دلم نمیخواد بمونم گوشه‌ی خونه و فکر و ذهنم رو چیزای بی ارزش پر کنن. به قول لیلا (دوستم) و به قول آریا، از الان جاپاتو محکم کن برای دکترا...
مرسی که سر زدی عزیز دلم و با من در این مرحله‌ی جدید از زندگیم همراه بودی....
بوووووووووووووووس

'گلبرگ یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 20:05 http://golbarg31.blogfa.com/

سلام ببخشید نگرانت کردم

به شرطی که قول بدی حرفای ناامید کننده نزنی عزیز دلم،شادمانیت را آرزوست.....

پریا دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 http://missparia.blogfa.com

سلام سپیده ی ناز خوشگل دوست داشتنیِ پریا
خوبی ؟؟ باید هم خوب باشی ، چرا که نه ؟؟
به یادتم همیشه بانوی مهربون

سلام پریا خانم خوشتیپ و خوشگل. تو خوبی؟ مرسی فدات شم. منم خوبم و به شدت مشغول مشاوره از این ور و اونورم... مرسی که به یادم هستی عزیز دلم، بهت سر میزنم. حتماً... (آخه همین الان که ساعت 3 هستش از بیرون برگشتم)..
میبوسمت خوشگل خانم.

آبجی دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:57 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

سلام عزیزه دله کم پیدایه من
خوبی خانومم
اره راست می گی خودمم قوب دارم واسه همین نرفتم وبلاگش و چیزی اونجا بهش نگفتم و فقط واسه خوی شدن حال و روزه این جور ادما دعا کردم


هی خواهری مجایی دلموت تنگیده سیت روده جونی..........

سلام آجویی. شرمنده امروز نبودم. همین الان اومدم.
آفرین منم براشون دعا میکنم. عزییییییییزمی...

پــریـا دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:21 http://MISSPARIA.BLOGFA.COM

قربونت برم که انقدر لوسم میکنی
گفته باشم من بی جنبه ام هاااا
راستی خسته نباشی گلم ، برو استرحت کن که زود زود خستگیت در بره
میبوسمت عزیزم
می بغلمت بانوی زیبا
مواظب خودت باش

نه عزیزم بی جنبه نیست‌، تو دوست خوب و عزیز منی و هرچی‌ام که گفتم رو زاست گفتم.
آخیییییییییییییش تا ساعت 5 خوابیدم، حالم جا اومد. حالا اگه شب خوابم برد؟!
منم تو رو بوووس. هزار تا......

عرفان سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:57

سلام
خوب هستید؟
نکنه رفتید سر کلاس نمیائید اینجا پست بدید؟
موفق باشید
خواستم بگم بیادتون هستم

سلام دوست عزیزم. ممنون.
چشم حتماً مینوسیم. درگیر بحث بر سر انتخاب رشته و دانشگاهش هستم..
من هم به یاد همه دوستای عزیزم هستم.
پاینده باشید...

آبجی سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

سلام به اجو خوشگل من
بگم بگم با ... قشنگش نه نمی گم زشته عیبه
ای جانم
خوبی قشنگیا
الهی وای خدایه من
خوب کاری کردی عزیزم
همیشه برایه کارها خوبه ادم مشورت کنه
گاهی تو این بین چیزایه خوبی دسته ادم می اد من که خیلی از این کار نتیجه گرفتم
وای جانم
شیرینی گرفتم مدارک فارغ التحصیلی با شیرینی قبول شدن ارشد جداستااا.
یالله یالله ما سور می خوایم یالله

الهی
ای جانم بگیر بخواب دختر واسه چی حالا بیدار می شی
استراحت کن و تا می تونی کارایه عقب افتادت و انجام بده تا اول مهر
کلاسی سرگرمی چیزی که واقعا دوسشون داری رو تو این 2-3 ماه برو انجام بده که اگه مهر اومد دیگه همش باید سرت تو کتاب و درس و تحقیق پایان نامه باشه هاااا
از ما گفتن بود.
می بوسمت عزیزه دلم

سلام خوشگله دختر.
مرسی عزیز دلم، قشنگی تو چشماته...
من هم خوبم و شکر. آره صبحی پا شدم به آجیم یه سلام بگم و برم به کارام برسم... واقعاً نمیدونم این چند ماهه رو چی کار کنم البته کلی کار انجام نشده دارما... اما خوب...
آهر دارم مشورت میکنم، خودم هم موندم والا...
باشه چشم شیرینی هم میدم، با آقاتون بیاین تهران منم با آقامون میام شما رو میبینیم و میبریمتون رستوران :)
میبوسمت خواهر خوبم. دوستت دارم یه دنیا....

مامان گلپونه سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 http://zanmardkoodak.blogfa.com

برات خوشحالم این هوا

مرسی مامان گلپونه جوووووووووونم. محبت داری..
ایشالله واسه‌ی شما...

باران سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 http://bojd.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییییی
مبارکه انشااله
به شهریور هم مطمئن باش دوست من .

مرسی محمد عزیز...امیدوارم خیلی... مرسی.
خوشحالم که سر زدی...

امیر سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:13

سلام. تبریک میگم. اینشالا موفق باشید. ولی راستش ذلم برای خودم سوخت. من رتبه 3 کنکور ارشد رتبه اول دوره ارشد و رتبه 1 آزمون دکتری دانشگاه تهران بودم ولی اصلا اینقد خوشحالی نکردم. یعنی راستش فکر نکردم کار خاصی کردم. تازه وقتی به پدرم گفتم گفت فکر کردی چکار کردی. هر گلی زدی به سر خودت زدی. الانم که استاد یک دانشگاه درجه اول دولتی هستم بازهم ی جورایی هنوز فکر میکنم اوننی که باید میشدم نشدم و انتظارم از خودم خیلی زیتده. شاید هم علتش اینه که من همیشه فقط با رتبه های برتر کنکور بودم

سلام دوست عزیز. ممنون. خوب بالاخره هر کسی ظرفیت و تواناییهاش فرق داره. مثلاً یکی از دوستان 1600 آورده و به خاطرش یه سور بزرگ داده و کلی هدیه از این ور و اونور دریافت کرده. در حالیکه خانواده ی من حتی همسرم اینقدر برای من خوشحال نشدند و تازه گفتند که مگه غیر از این قرار بود بشه؟!! من بیشتر برای خودم خوشحالم. چون شرایط من که متاهلم با شرایط شما فرق داشت. منی که هم خونه داری میکردم و هم همسر داری، منی که مجبور بودم جلوی رفت و آمدای گاه و بیگاه اطرافیان رو به خونه‌ام بگیرم و اگر موفق نمیشدم میبایست تمام وقت و انرژیمو میذاشتم برای مهمون داری و کلی حرص میخوردم و در خلوت خودم کلی اشک میریختم. تنها یاور من همسرم بود که تا اونجایی که از دستش بر میاومد پشتیبانیم میکرد. خوشحالم که دیگه یک ساله دیگه مجبور نیستم این کارها رو انجام بدم و مجبور نیستم از آمدن مهمان به خونه‌ام زار زار گریه کنم، خوشحالم که از تهران دور نمیشم. برای من این رتبه در این شرایط حکم طلا رو داره.
ولو اینکه من وقتی دوره کارشناسی دانشگاه سراسری تهران قبول شدم اینقدر خوشحال نبودم. اما الان مسیر زندگی من خیلی تغییر کرد. فکر میکنم این با ارزش ترین چیز توی زندگیم بوده که تونستم بجنگم و زندگیمو حفظ کنم و اطرافیان رو راضی....
مرسی که بهم سر زدینو بازهم بیایین پیش من...

حمید چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 http://hshida.blogfa.com

سلام خواهرم.سابق بر این میفرمودید که استرس اعلام نتایج کارشناسی ارشد موجب اختلال حواس !! ومانع از خاطر جمع و حال و حوصله نوشتن است اما حالا که نتایج اعلام شد و الحمداله و المنه رتبه عالی و قابل پذیرش داشتید دیگه چه بهانه ای برای محروم نمودن دوستان از افکار و اندیشه متعالی دارید؟ حتمن فراموش نفرموده اید که قبلن همه گله گذاریها را به بعد از اعلام نتایج ارجاع داده اید...

سلام حمید جان. خوبی شما؟ دستتون بهتره ایشالله؟
چشششششششششششششم. روو جشم. امروز آپ میکنم.
شرمنده‌ام به خدا... راست میگین تنبل شدم خیلی...
به زودی میام خدمتتون...

آبجی چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:53 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

سلام اجویه قشنگم خوبی خانومی
ای جانم رستوران
خیلی بدی یعنی ما رو خونتون نمی بری ؟
نخیرم می ریم دور هم چهار تا تخم مرغ می زنیم تو رگ خوش و خرم دور هم فقط اول مشکل آشنایی من و شما حل بشه ....
بعد شوشو نمی گه بعله .........

هی خواهر من تا این وبلاگم مخفیه از این مشکلا زیاد دارم
واسه خرید وسایل خونه به احتمال 99 درصد بیایم تهران
خوب دوست ندارم خونه کسی برمو به زحمت بیفته کسی بیشتر دوست دارم برم هتل ولی به دوستا و فامیلایه اونجا هم سر بزنم مخصوصا نسیبه جونم که از موقعی که برایه مراسم عقدم اومدن بوشهر دیگه ندیدمش با اینکه تلفتنی در حد المپیک و ورشکست کردن اداره همیشه با هم حرف می زنیم ولی دلم واسش یه ذره شده
از طرفی عمویه شهرامم تهرانه و چجد تا فامیله نزدیکشون.
همش نگرانم اگه بیایم تهران اینارو چی کار کنم. اخه از صبح تا شبمون به بازاراااا یعنی خونه مردم هتله که من فقط واسه شا و و خواب برم خونشون..............
تو همه این اشفته بازار اکثر دوستایه وبلاگیم که خدائیش خیلی برام عزیزید و دقیقا به اندازه نسیبه و خواهرام دوستون دارم تهرانن.
و خیلی دوست داشتم بیامو قراری بزاریمو همه همدیگه رو ببینیم..........
ولی همش به شهرام فکر می کنم. که اونو چی کار کنم............
هی خواهری
زود برنامه ریزی کن واسه این سه ماه هر کاری دوست داری انجام بده وگرنه مهر که شد می شی دوباره یه بچه مدرسه ای که اولویتش فقط درسشههااااااااااااااااااا
دوست دارم می بوسمت گلم
خیلی دلم واست تنگ شده این 2-3 روز کمتر بودی
یه جوری احساس دور شدن اذت می کنم
می بوسمت

دختر بیچاره چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:26 http://havooo.blogfa.com

بووووووس بووسی

tvdlhi چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 18:39 http://biroodarvasi.blogfa.com

salam azizam
bah bah mobarake ghabooliye too konkorkheili khoshhal shodam

مرسی فریماه جان. برای شما هم آروزی موفقیت دارم...

آمنتیس پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:30

سلام چطوری شنگول منم جمعه امتحان دارم برا منم دعا خوب بدم وقبول شم. راستی تو قرار بود بهم ایمیل بدی وراجع به سر کار گذاشتن مص وخبرای دست اول برام بگی؟

موفق باشی عزیز دلم. حتماً، الان دلو دماغ ندارم بهت ایمیل بدم و کلی بخندیم. مصی قرار بود این هفته بیاد خونه‌ام، اما من دارم میرم شمال..
برات آرزئی موفقیت دارم... بی خبرم نذار...

حمید پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 15:12 http://hshida.blogfa.com

سلام. راستش من که دیگه خسته و نومید شدم از بس اومدم و تغییری ندیدم.قبل از اعلام نتایج خیلی زبل و زرنگتر بودی !! لطفن هر وقت آپ کردی خبرم کن من دیگه نمیام چون از دست تنبلی هات عصبی و کلافه میشم.

شرمنده‌ام...
:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد