تعطیل نامه!

سلامی دوباره به همه ی دوستان و همراهان همیشگی من.

خوب من اومدم اما خیلی سرم شلوغه، به خصوص اینکه تب و بدن درد و گلو درد هم دارم و دو تا آمپول هم نوش جان کردم و البته توی مطب دکتر هم غش کردم و بهوش که اومدم دیدم دکتر و منشی‌اش دارن توی دهنم آبنبات و آب قند می چپونن. امروز هم کلاسمو نرفتم . تصمیم دارم که وبلاگو حداقل برای مدتی تعطیل کنم . به کارام برسم. فکر میکنم این جوری بهتر باشه. نمیدونم برای چند وقت، دو روز، دو ماه، دو سال. واقعاً نمیدونم. این وبلاگو خیلی دوسش دارم و اینو مطمئنم که ولش نمیکنم به امان خدا. از وقتی که دانشگاهها شروع شده، حتی فرصت نکردم جواب کامنتا رو بدم و همین جوری تاییدشون میکنم. اصلاً فرصت نمیکنم به دوستان سر بزنم. و اینم مطمئنم که اگر فرصتی گیر آوردم میام به خونه‌هاتون. شاید آخر هفته‌ها.

هفته‌ی آینده باید دو تا سمینار ارائه بدم، با مریض شدن الانم، کلی کارهام عقب افتاد. خوب اینا رو میگم که بدونین واقعاً سرم شلوغه و بهانه نمی‌آرم. 

همه‌تونو دوست دارم و، نه هرروز بلکه هر چند وقت یک بار میام پیشتون.

موید و موفق باشید....







نظرات 38 + ارسال نظر
باران جان یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:35

واااااااااااااااااای نه صبا جونم
نه تورو خدا
تعطیل نه . اینجا شکلکه گریه نداره ؟
شکله بدبختی نداره ؟
ای خدا چی شدی ؟
الهی قربونت برم
چرا این طوری شدی .
مگه آریا مواظبت نیست
دلم ی ه عالمه برات تنگ شده
ای خداااااااااااااااااااااا
می خوام گریه کنم
چقدر تنها شدم
تورو خدا زود خوب شو

خدایا منم دیگه نمی خوام باشم
نگو که می خوای کم بیای .
بیا اما کم بیا
وای صبا غصه ام شد
داره اشکام میاد
خوش به حال لیلا
خوش به حال همه
چقدر تنهام من

الی یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:46 http://man-va-va.persianblog.ir

صبا جان بلا به دوره
امیدوارم زود خوب بشی
در ضمن وبت رو هم تعطیل نکن منتظرتیم

باران جان یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:55

الهی من قربونت برم
الهی قربون اون مهربونی هات برم
وای خدا مرسی
دوست دارم صبا جونم
الهی اینقدر آریا ببوستت که . . . . . . . . . .
الهی تو دانشگاه موفق بشی
دوست دارم خواهر گلم
عاشقتم مهربونم
برات دعا می کنم زوده زود خوب بشی
حتما حتما حتما قول می دم منم بهتر بشم

قربون ذوق کردنت بشم من. قابلی نداشت فدات شم. مرسی از دعای مهربونیت. راستی روی قولت هم حساب میکنما

باران جان یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:55

الهی من قربونت برم
الهی قربون اون مهربونی هات برم
وای خدا مرسی
دوست دارم صبا جونم
الهی اینقدر آریا ببوستت که . . . . . . . . . .
الهی تو دانشگاه موفق بشی
دوست دارم خواهر گلم
عاشقتم مهربونم
برات دعا می کنم زوده زود خوب بشی
حتما حتما حتما قول می دم منم بهتر بشم

رهگذر دنیا یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:09 http://manzendegiboodan.blogfa.com/

سلام صبا جونم . اومدی با ما نسازیا . آخه این حرفا چیه که خداحافظ و ... ؟ فکر کردی ما ها از سنگیم ؟ چهار صباحی با هم باشیم و بعد به همین راحتی خداحافظ من رفتم تا زمان نامحدود ؟
الهی قربونت بشم بیا اینجا هر چی دوست داری از ناراحتی ها خستگی ها بی قراری ها و ... بگو . بذار ما حداقل دلتو باد بزنیم . اگر چه کار دیگه ای از دستمون بر نمی آد.
برگرد خب ؟ دختر خوبی باش . باور کن خیلی سخته که آدم ببینه دوستش داره می ره . خودتو گذاشتی جای ما ؟
یادته باران جان یه مدت کوتاهی ننوشت ؟ یادته چه بلایی سرمون اورد ؟ بیچاره شدیم از بیخبری ؟ خب حالا تو هم می خواهی همین کار رو بکنی ؟
نمی خواستم بگم ولی باور کن وقتی از باران جان توی وبلاگم خوندم و اومدم توی وبلاگت پستت رو دیدم دوباره قلبم شروع کرده به بیقراری و درد.
تنهامون نذار باشه ؟
دوستت دارم .

باران یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:27 http://bojd.blogfa.com


امیدوارم زودتر بهتر بشی .
زندگی و دانشگاهت هم مهمتر از وبلاگن
اگه وبلاگ نویسی مانع رسیدن به اونها میشه ... خوب بیخیالش بشو
اما من معتقدم برنامه ریزی اگه باشه اینطوری نمیشه.

پریا دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:12 http://missparia2.blogfa.com

صبا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سلام
قربونت برم تو هم مریض شدی ؟؟
منم همینطور
پنج شنبه داشتم میرفتم اون دنیا
فشارم 4 بود البته میدونم بیشتر عصبی بوده
هنوز یکمکی سر درد دارم و سرماخوردگی هم زیاد برطرف نشده
ایشالا زودتر خوبِ خوب بشی عزیزم
ای قرونش بشم که سرش شلوغه
اما صبا تروخدا حرف از رفتن نزنی هاااااا
بخدا دلم میگیره
این روزها از صدای در هم گریم میگیره
مواظب خودت هستی صبا جوونم ؟؟
دوستت دارم صبا

سیما دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:09 http://alamatetaajob.blogfa.com

وااااااااااااااااااااااااااااااای ....نه تروخدا. نرو عزیزم...البته درسته که ما با هم ارتباط از نوع دیگر هم داریم ولی به نوشته هات خیلی عادت کردم...درسته که درگیری درسی زیاده ولی باور کن حتی اگر به کامنت ها جواب هم ندی کسی دلخور نمیشه و فقط کافیه که باشی. ...بازم سعی کن برنامه هاتو یه جوری درست کنی که بیای ...

روزگار لامروت دوشنبه 19 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 22:11 http://beyadam.blogfa.com

سلام اپم[گل]

علیرضا سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 http://morghehava.blogfa.com

صبا جان سلام
البته اسمش رو نمیشه بزاری بهانه ولی نمیدونم چه اسمی میشه روش بزاری. هر چند روز٬ یه نیم ساعت وقت که میتونی برای دوستان بزاری. هر چند روز نه٬ هفته ای یه بار که میتونی.
پس منتظرتم خواهر گلم.

آبجی سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29

سلام.....
دسدس گفتم
دیدی گفتم درس و مشقات باعث می شه ازمون دوری کنی ....
هنوز مهر تموم نشده دره وبلاگ و می خوای تخته کنی
ولی من اصلا ناراحت نیستم چون پیشرفتت و موفقیتت و راحتید برام از هر چیزی مهم تره
این و واقعا واقعا جدی گفتم
ای الهی من دورت بگردم روده جونم
بلا می سر دردت وگیانوم
خدایه من خواهرت بمیره که اینقد حالت بد شده
چرا اخه چرا ضعف داری
چرا سر ماوردی ؟؟؟
سرماخوردی هواست به خودت نبوده ضعیف شدی اینجوری بوده
بیهوش وای خدایه من
تنها رفته بودی دکتر
چرا اخه
کاش من می تونستم بیام
چرا اخه اجو رهکذر دینا یه طرف اجو سپیدم یه طرف تو رو خدا مواظبه خودتون باشید

یه کم استراحت کن شاید از استرسه درس و کارایه که باید انجام بدی ....
تور و خدا برنامه ریزی کن و نترس
اینقدم به خودت فشار نیار
یه جوری می شه دیگه
من مطمئنم اجوم بهترینه بهترین چرا خودتو اذیت می کنی ......
با ارامش و برنامه ریزی جلو برو... الان خوبی الان بهتری
الان دیگه بر طرف شده یا هنوز کم جونی
اورو خدا بگو دادشا اریا یه کم برات چیز میز مقوی بار بزارهو درست کنه.... یه چند روزی کامل بخور و بخواب تا بنیت بر گرده .....

الهی قوربونت برم ....
مواظبه خودت باش باشه .....

آذین11 سه‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 17:40 http://notekonkor.blogfa.com

سلام عزیزم.من آذین هستم تو آشپزانلاین آدرس وبلاگتو تو یکی از پستها گذاشته بودی.منم چون بهت علاقه داشتم یه سری اینجا زدم.امیدوارم زودتر حالت خوب شه.منم امسال دارم واسه ارشد تلاش میکنم.
ایشالا تو درسات موفق باشی و تو دانشگاه خوب جا بیوفتی و راحت باشی.
بوسواااااااای نباید میبوسیدمت منم سرما خوردم حالا

باران جان جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:23

سلام عزیزه دله من
خوبی ؟‌نمی دونی چقدر خوشحال شدم وقتی کامنته تورو دیدم
به خدا خیلی دلم تنگ شده بود
یه خورده سرم تو اداره شلوغ شده
یه کم هم دلم از همه چی گرفته بود . حرفم نمیومد هیچی بنویسم
اما خوبم
حداقل بدتر از گذشته نیستم . و این خودش خیلی خوبه
خیلی خوشحالم که درگیره دانشگاه شدی
خوش به حالت
دیگه حسه درس خوندن ندارم
یه جورایی عاطل و باطل شدم
دلم نمی خواد هیچ کاری بکنم
حتی برم سراغ کارای دندانپزشکیم

ناراحتم نشی وها
سعی می کنم بهتر بشم

ساره جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 http://www.nasimaa.blogfa.com

سلام صبا جون مرسی گلم که بهم سر زدی.امیدوارم حالت بهتر شده باشه.موفق باشی عزیزم.

آذین11 جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:56 http://notekonkor.blogfa.com

سلام صباجون.اومدم عیادت ولی مثل اینکه خوابی میرم بعد میامدو تا دونه کمپوت خریدم برات اما تو ماشین جا گذاشتم.(مثلا)باشه دفعه بعد که اومدم میارم با هم بخوریم

باران جان شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:25

سلام عزیزه دلم
خیلی بده که نظر خصوصی نداری . خیلی بده
خیلی دوست دارم خیلی
دیشب یه جایی بودم که یه عالمه برای تک تکتون دعا کردم
حتی اسم آریا هم اومد توی ذهنم . باورت میشه
حال خوبی بود . خیلی خیلی خوب .
بابت حرفات خیلی ممنون . خیلی بهترم

آبجی شنبه 24 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:55 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

اجو خوشگله من خوبه
بهتر شده ؟؟؟
خوبی خوبی الان ای الهی من فداش .....
چه خبرا ؟
الان دانشگاهی ؟؟؟
وای
بیا برنامه کلاسیت و به خواهریت بده بدونم کی کی ری دانشگاه دلم تنگولید
بوس

آبجی یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:28

قشنگیایه من سلام
یعنی الن سر کلاسی
ای جانم فداش بشم من این اجو زرنگموووووووووووووو
می بوسمت عزیزه دلم هی دلم هواتو می کنه مجبورم بیام
همون حسی رو دارم که انگار صبحا نباید کامنت بزارم که از خواب بیدارت کنم
همش انگار الان تو کلاسی و من نظر بزارم هواست ژرت می شه به من...............

بارام جان سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 14:17

صبا جونم سلام
خوبی عزیزم . خسته نباشی از درس و دانشگاه
ببخش که این همه دیر اومدم
خیلی گرفتار بودم . یه مقداره زیاد هم بی حوصله
ممنون از نظرات خوبت . خیلی بهترم .
تو چطوری عزیزه دلم ؟

آبجی سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 15:01 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

سلام عزیزه دلم درد و بلات به سره من
به قوله کردا دردت وگیانم
خوبی عزیزه دلم
کجایی خواهری
دلتنگم ....
دیدی گفتمدرس و مشقات شروع بشه ......
دیدی .... نه من اصلا ناراحت نیستم تو درست و بخون من راضیم
می بوسمت

باران سه‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 18:19 http://bojd.blogfa.com

گفتم برنامه ریزی نه دیگه اینجوری

واقعاْ شرمنده محمد جان.... خیلی خیلی شرمنده

پریا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 http://missparia2.blogfa.com

سلام صبای عزیزم
خوبی قربونت برم ؟؟
سرما خوردگیت بهتر شد ؟
حالت خوبه ؟؟ بهتر شدی ؟
پریا همیشه دوستت داره هاااا

آبجی شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:33

الهی قوربونش برم که حسابی گرفتاره
هم درس هم عروسی
ای جان ....
مواظبه خودت باشیا
خستگی و درگیری مریضت نکنه هاااااا
یه کم ضعیف شدی ... خیلی مواظبه خودت باش
بوس اجویی من

پـریـا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:59

صبا جوووووووونم

پــریـا یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:59

صبا جووونم
قربونت بشم
آجیِ خویم
مراقب خودت خیلی باش
ایشالا که نتیجه ی امتحانات عالی میشن
قربونت برم عروسی هم ایشالا خوش بگذره
حسابی خوش بگذرون
باشه ؟؟
دوستت دارم
مراقب خودت باش

آبجی یکشنبه 2 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 15:17

ای جان
افرین
باریکله به اجو خودم عالی بود این تقسیم بندیت
تازه من انتظار داشتم ناهارم درست نکنی قشنگیا
الهی دورت بگردم
تو رو خدا خبو درس بخونا چون دوست ندارم عروسی ها کوفتت بشه و عذاب وجدان داشته باشی ..............
همه همه درسارو ردیف کن و حتی یه صفحه و یهترججمه و یه کارم برایه بعد از عروسی ها نزار که خودت می دونی اینقد حرف زیاده بعدش که وقت نمی شه
از لحاظ فکری می گمااااااااااااااااااا
فدایه قشنگیات
هومممممممممم
عالیه عالی
دلم برات خیلی تنگ شده خیلی
سخته دیگه مثل قبل نیستی .....
ولی خوشحالم از خوشحالی و ژیشرفتت
می بوسمت راستی این موهااااااااا
صدایه بوست و اینقد دوست دارم وقتی می نویسی واسم یعنی با همون حالت کش دار می خونمشو کیفش و می کنمو .
هووووووووووووووووم

عسل دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:42 http://ghasedak26.persianblog.ir

تعطیلی وبلاگت بسه دیگه اپ کن

آبجی دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:00

یه بوس واسه اجوم
الهی فداش بشم که گرفتاره
قشنگیا خوب درس بخون تا عرئسیا بها خوش بگذره
بوسسسسسسسسسسسسسس

سهره دوشنبه 3 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:15

سلام عزیزم بلا دور باشه ازت مراقب خودت باش..ایشالله موفق باشی ..کمی بخودت برس صبا جونم..سرت ک خلوتر شد شد بیا عزیزم منتظریم

علیرضا سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 13:53 http://morghehava.blogfa.com

سلام صبا جان
ممنونم ازت. کمی وقت بزار برای وبلاگت. حداقل من چشم انتظار پستت هستم. میام تو وبلاگت ولی میبینم که آپ نکردی.
البته درسات مهم ترن.

سلام علیرضا جان. ممنون از لطف و محبت شما. قول داده بودم که بیام اما نشد. فردا عازم اصفهانیم. انشالله از سفر که برگشتم حتماْ به دوستان سری میزنم و وبلاگ رو آپ میکنم. از شما ممنونم که همیشه به فکر خواهریِ کوچیکتون هستید... حضورتون دلگرمی بزرگیه برای من....

سهره سه‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 22:13

عسل جون بهتری گلم..میبوسمت..حواستو ب درست بزار خانوم..ما هستیم میایم سر میزنیم دوستت دارم صبا..دلم ولی خیلی تنگ شده واسه خواهری خوبم..

سهره‌ی نازنینم سلام. واقعاً یه دنیا ممنونم ازت خواهر گلم. از لطف و مهربونیت هر چی بگم کم گفتم. حتماً پیشت میام فردا دارم میرم اصفهان عقد برادر شوهرم. تا جمعه اونجام. برگشتم میام به خونه‌ات.
دوستت دارم خواهر مهربونم

سهره چهارشنبه 5 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 14:20

سلام .جان دلم ..ایشالله بسلامتی..خوشبخت باشن..مراقب خودت باش عروس خوشگل..فدات شم لطف داری هروقت دوست داری تشریف بیار..خوش بگذره عزیزم ..بوسسس

آبجی شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:55

یه عالمه بوس
بدو بیا ببینم عقد کنون چه خبر بوده بدو بیا خواهری ؟؟؟؟

علیرضا یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:41 http://morghehava.blogfa.com

سلام صبا جان
پیداست سرت خیلی شلوغه.
مزاحم نمیشم.
اومدم سلامی عرض کنم و بگم به یاد دوستان گلی همچون تو هستم.
پر از آرامش باشی و همیشه شاد و سربلند.

سلام علیرضا جان. احوال شریف؟ خیلی خیلی ممنونم که یه یاد من هستید. یه امتحان دیگه دارم اونم بدم دیگه خیالم راحت میشه. به امکان یاد تا آخر این هفته آپ خواهم کرد.
شما همیشه مراحمید برادر نازنینم. مرسی از حضورتون.

مرجع تخصصی طلا و جواهر ایران دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:39 http://zar.ir

مرجع تخصصی طلا و جواهر ایران (سایت زر)[گل][گل]

پــریـا دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:21 http://missparia2.blogfa.com

سلام صبای نازم
صبحت بخیر گل بانو
توو وبلاگ آجی لیلا دیدم نوشتی معده درد داری !
چرا آخه گلم ؟؟ دلواپست شدم خیلی
ایشالا زودتر خوب میشه
الان چطوری ؟؟
امروز بهتری ؟؟
مراقب خودت باش صبا
ما که یه صبای ناز بیشتر نداریم
نبینم ناخوش باشی هااااا
صبای دردونه مونو امانت گذاشتیم پیشت هاااااا

آبجی دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:15

دلم گرفته کاش بودی
این حرفارو به هیچکس نمی تونم بزنم.. جز اجوم
الان بغض دارم از دسته خودم ....
الهی دورت بگردم
خوبی خواهری ... به خدا دلم برات یه ذره شده ... ولیراخحت به کارات برس هر موقع تونستی بیا و بنویس واسم .....
یادش بخیر چقد می نشستیم واسه هم طولانی تعریف می کردیمو هی تن تن می فرستادیم ....
بوسسسسسسسسس

پریا چهارشنبه 12 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:03 http://missparia2.blogfa.com

صبای عزیزم
دوستت دارم
مرسی گلِ خوشگلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد