من این روزا یه حال دیگه‌ای دارم...

زمان چقدر زود میگذره. انگاری همین دیروز بود که با آریا تند تند وسایلمونو جمع میکردیم و مثل این بابا -مامان  ندیده‌ها میرفتیم پیش خانواده‌هامون. اردیبهشت هم گذشت و رسیدیم به خرداد.

این روزا یه حس خاصی دارم که از درون من رو راضی و خوشحال میکنه. یه حس خاصیه که احساس رضایت بهم میده. احساس بزرگ شدن البته از نظر روحی. میدونین دیگه خیلی خوب یاد گرفتم رفتار آدما رو نسبت به خودم کنترل کنم. نمیدونم چی جوری بگم. مثلاً تونستم باور کنم که آدما اگر بهم بدی هم کرده باشن، مطلقاً بد نیستن و میشه به یه سری از خوبیهای ذاتیشون دلخوش بود. یاد گرفتم که اگر کسی ناراحتم کرد، خوبیهاش (هر چند اندک) زود از یادم نره و این خیلی مهمه. واقعاً مهمه. اونم توی زندگی مشترک...

چند روز پیش به آریا میگفتم که ادم باید توی یه رابطه، بزرگ بشه. حالا اون رابطه میتونه رابطه‌ی دوستی باشه، زناشویی باشه یه هر چیزی. هر رابطه‌ای که موجب پس‌رفت آدم بشه، رابطه‌ی پر ثمری نیست. من و آریا خوب یاد گرفتیم که نذاریم زندگی مشترکمون دستخوش رفتارهای دیگران بشه و حالا این دیگران هر کسی میتونه باشه. از این بابت خیلی خوشحال و راضی‌ام. از اینکه ناخودآگاه از موفقیتهای دیگران دلم شاد میشه، خودم از خودم خوشم میاد.

یکی از همکلاسی‌هام دختر خوبیه اما دیروز که داشتیم با هم حرف میزدیم، مدام با حرص و طعنه‌ی خاصی در مورد یکی از بچه‌ها حرف میزد.. شخصاً خیلی ناراحت شدم. باهاش خیلی غیر مستقیم حرف زدم که درونش رو خالص کنه و اجازه بده که انرژی‌های مثبت رو جذب کنه. اما انگار داشتم بادمجون واکس میزدم...

حالا یه اخلاق گند دیگه‌ای دارم و خیلی سعی دارم اصلاحش کنم. اونم اینه که زود قاط میزنم. البته نه در مقابل هر کسی‌ها. مثلاً در شرایط خاص توی خیابون، حین کار،موقع رانندگی اگر یه مرد بی شخصیتی بی احترامی کنه یا زور بگه نمیتونم خودمو کنترل کنم. صد البته دهن به دهن هم نمیتونم بذارم اما اینقده دلم میخواد بزنمش که دلم خنک شه. اگر میشد میتونستم خونسرد باشم و با هر بی ادبی خودمو نخورم خوب بود. اون لحظه حالم از زن بودن خودم بهم میخوره که اونقدر توان ندارم که از پس یه موجود بی ارزش بر بیام. آریا درست میگه. میگه نمیتونی توی جامعه از همه انتظار داشته باشی که مثل یه آدم با شخصیت و با تحصیلات آکادمیک رفتار کنن. راستش من یکم حالتهای فمنیستی در وجودم هست و کلاً از جانب یه مرد نمیتونم زور بشنوم. 

بگذریم.....

یه اتفاق خیلی قشنگ برام افتاد چند وقت پیش. توی بی آر تی بودم که یه خانوم پیری وارد شد. تا ماشین دوباره حرکت کرد، خانومه کم مونده بود که بیاوفته و من رو هوا دستشو گرفتم (چقدرم طفلکی لاغر بود). خلاصه با یه خانومه حرف زدم و جاشو داد به این خانوم پیره. بعد دیدم که خانومه داره ته تهای ساکش رو میگرده و از تو ساکش یه نارنگی خوشگل در آورد و با دست لرزون داد بهم و گفت بیا دخترم.... آخیییییییی دلم میخواست گریه کنم. یعنی اوج محبتش رو خواست بهم نشون بده. دلم سوووووخت براش... اما نارنگیه رو نخوردم. گرفتم اما نخوردم. کلاً من از دست غریبه ها چیزی نمیخورم.

خوب دیگه باید برم دنبال کارام.. شنبه یه ارائه دارم که خیلی برام مهمه و باید حسابی روش کار کنم.

شاد و موفق و سر بلند باشید..

پ.ن: علیرضای عزیز درگذشت دوستتون رو بهتون تسلیت میگم. چون نظرات غیر فعال بود نخواستم در پست دیگه‌ای براتون کامنتِ تسلیت بذارم. بقای عمر شما و عزیزانشون...








نظرات 23 + ارسال نظر
ساره پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:46 http://www.nasimaa.blogfa.com

سلام عزیزم..خوبی صبا جونم؟
میگم از این اخلاقایی که داری خوشم میاد چون یه جورایی خودمم همینجورم..منم اینو یاد گرفتم که باید روح بزرگی داشته باشی..و خیلی چیزای دیگه..
امیدوارم همیشه موفق باشی عزیزم..

باران جان جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:32

سلام عزیزم
عاشقتم
دیروز اومدم خوندمت اما نمی دونم پیغام گذاشتم برات یا نه
منم دلم برات تنگ شده بود
خیلی هم زیاد
خیلی خیلی دلتنگتم

جوکار شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:31 http://www.sahelelabteshne.blogfa.com

یک دنیا احساس را اسیر نقش قاب خیال کرده ام
کاش میشد شریک کلامم باشی
چشم به در مانده ام
امید که بیایی

غرولند شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 http://arashaminzadeh.blogfa.com

کار آسونی نیست . کنترل خود . فی الواقع کنترل خود مرحله ی بالاتری نسبت به کنترل دیگرانه . . . موفق باشی

باران مامان ترانه شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:14 http://www.tarlanak.persianblog.ir

دختر مهربون.....

دوست شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 16:56 http://omidnoori.blogfa.com/9002.aspx

سلام
تشکر
لطفا اگر میتونید یک کمی ورزشهای رزمی یا کاراته یا دست کم دست کم چند تا فن دفاع شخصی یاد بگیرید
مطمئنم بدردتون میخوره در جاهای خاص .
فقط روی اقا اریا اجرا نکنیدا

دریا یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 http://mylittleangles.persianblog.ir/

میدونی عنوان مطلبت منو یاد ترانه ی ابی انداخت که خیلی دوستش دارم.
خوشحالم از اینکه حس خوبی داری.

آبجی یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

نامرد
نامرددددددددددددددددد
نمی گی من دلم برات تنگ می شه هانننننننننن
خیلی بدی
کی تموم می شه درست هان کی ؟
زود تموم بشه دیگه یعنی چی /
اصلا من غلط کردم گفتم درس بخون می خوام دلم تنگه برات
بیاااااااااااااااا

هوریض دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 http://khnvdgi.blogfa.com

سلام.با احترام وبلاگ ((خانواده کوچک من)) به نام ((صبا و آریا)) لینک وبلاگ(( دنیای زندگی مشترک )) شد.به زودی وبلاگ شما مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت و نتیجه به صورت گزارشی در یک پست جدا گانه به دوستان این وبلاگ معرفی خواهد شد.با انتقادات و پیشنهادات خودتان ما را در پیشبرد اهدافمان یاری فرمایید.منتظر حضور شما در دنیای زندگی مشترک هستیم.
وبلاگ معرفی شده این مرحله :((من و مستر نفس ))
با تشکر

هوریض دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 http://khnvdgi.blogfa.com

سلام
دلگرمی فوق العاده ای بود.واقعا ازتون ممنونم.یه خواهش اگه ممکنه نظر شخصیتونو در مورد وبلاگ من و مستر نفس و برداشت نهایی من بنویسید تا به نام وبلاگ خودتون به پست اضافه کنم.منتظر میمونم.

آبجی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:44 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

سلان عزیزه دلم
خانومی من مبارک باشه ای جانم
خوب کی بیایم برایه ۲۰۶ شما برایه ۲۰۶ ما خواستگاری نه ولی ۲۰۶ ما سفید خواهد بود و خوب سفید عروسه دیگه برایه شما نوک مدادیه و و پسره
شما باید بیاید خواستکاری یه ۱ ماهدیگه ۲۰۶ ماه دنیا می اد
می تونید بیاید خواستگایر ای جانم
با کماله میل دخترمونو بهتون می یدم
فدات بشم من عزیزه دلم
مبارکا باشه چرخش بچرخه به شادی براتون همیشه برایه امر خیر و شادی سوارش بشید
اصلا نگرانش نباشید
اصلا
بالاخره باید برونید تا خبره بشید دیگه
ای جانم ۲۰۶ ماشین عالیه نسبت به تمامه ماشینایه الان
هم جوون ژسنده هم موتوری هنوز کامل ایرانی نشده
و اینکه مصرف بنزینشم خیلی ژایینه مخصوصا برایه ماهایی که هی تن تن بید بریم توجاده دیدین پدر و مادران گراممون
وا این چه حرفیه مگه شما دعوت می خواید
قدمتون سره چشمه من و شهرام
نیم دونی چقد خوشحال شدم بابته ماشین ان شالله همینجور که ماشین خریدنمون همزمان بود به زودی زود جفتمون همزمان خونه دارم بشیم مگه نه
راستی خواهیر منتصمیم گرفتم برا فوق بخونم
اینا کله خبرایه من بود و اینکه فرداعکسه جهازو براتون می زارم و منتظره عکساتم عیزیزه دلم
می بوسمت خانومی من

آبجی دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 15:27 http://http://noghtekhan.blogfa.com/

ای داد راست می گیا یادم نبود اصلا
ببخشید راست می گی عزیزم
بازم هم ماشین هم خونهمبارک باشه
ان شالله به خدا مامنتظریم
ای جانم
قدمتون سر چشم ما
می بومست خواهری
می دوستمت
می بغلمت
جانمممممممممممممم

ستاره چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:08 http://13641364.blogfa.com

سلام گلم چه خوبه که بعضی خصوصیات اخلاقیتبا من یکیه
امیدوارم همیشه خوبو خوش باشی گلم

دوست چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:26 http://omidnoori.blogfa.com/

سلام
تشکر

هوریض پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 http://khnvdgi.blogfa.com

سلام به ساکنین دنیای زندگی مشترک .انتخاب مرحله دوم وبلاگ برتر دنیای زندگی مشترک بعد از کلی کش و قوس موقتا از بین دوستان که لینک وبلاگ شدن صورت گرفت.نقد و بررسی انجام شد و خلاصه برداری از مطالب وبلاگ مورد نظر هرچند مشکل به اتمام رسید و در اواسط خرداد ماه نتایج آن به شکل گزارش به عنوان پست وبلاگ برتر مرحله دوم به حضورتون معرفی میشه.امیدوارم تلاشمون بی نتیجه نباشه.منتظر نظرات انتقادات و پیشنهادات شما در مورد وبلاگ معرفی شده مرحله اول دنیای زندگی مشترک هستیم.

هوریض پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 http://khnvdgi.blogfa.com

(( صبا و آریا )) میگه که :
در مورد این وبلاگ باید بگم که با توجه به چند پستی که شما در اینجا جمع آوریش کردین متوجه شدم که
1-نویسنده این وبلاگ از لحاظ شخصیتی بسیار گرم و پرانرژی هستند به طوریکه ذهنشون جلوتر از قلمشون هست و میخوان با سرعت هرچه تمام تر به بیان مطالب و عقاید خودشون بپردازند.
2-همیشه از نویسنده‌هایی که بدون دغدغه مینویسند خوشم می‌اومده و شیرکوچولو از این دسته هست.
شیر کوچولو فردی حساس به نظر میان و به شدت از عقاید خودشون دفاع میکنند.
برداشت شخصی هوریض از وبلاگ ایشون موشکافانه است و به راحتی میتونه برای افرادی که خواننده‌ی وبلاگ ایشون نبودند تا بحال، جمع بندی کلی‌ای رو از نکات شخصیتی و رفتاری ایشون ارائه بده.
نظر شما رو دوست داشتم...
**********************************************
نظر شما به این شکل به پست اضافه شد

آمنتیس یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:55

سلام ....

سلام امنتیس نازننیم. خوبی؟ اول از همه عذر میخوام کامنتت رو ویرایش کردم چون نمیخواستم یکسری اطلاعات نمایش داده بشه.
گلم من بهت 2 بار ایمیل دادم یعنی نرسید به دستت؟؟؟؟؟؟ از دو تا ایمیل مختلف هم ایمیل دادم. شاید رفته توی اسپمت.
آمنتیس خیلی خوشحال شدم که گفتی زینب عقد کرده. خدا رو شکر. امیدوارم خوشبخت باشه. اینو از ته ته دلم میخوام.
خواهریم هم خوبه و ایشالله میاد امسال ایران. توی ایمیل بهت توضیح دادم.
تو گل پسرت خوبه؟ الان دیگه حتماً خیلی خیلی بزرگ شده ماشالله.
مواظب خودت باش عزیز دلم. خبر دست اول ندارم والا بهت میگفتم

دوست یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 http://omidnoori.blogfa.com/

سلام
خیلی وقت هست که تاخیر دارید

آرام یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:24

خوشحالم که از زندگیت راضی هستی خیلی خوبه که حس رضایت داری از خودت و رفتارات
برات آرزوی خوشبختی و شادکامی میکنم

هوریض دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 http://khnvdgi.blogfa.com

برای همه زن ها و مادران دنیای زندگی مشترک آرزوی هزار بار آرامش دارم.جاوید باشید.

هوریض سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:17 http://khnvdgi.blogfa.com

1-آدما درست مثل اثر انگشتاشون با هم متفاوتن و هر انسان خلق شده بر روی زمین درست به اندازه کشف یک گونه جدید از موجودات زنده ارزش تامل داره.چه بسا به اندازه کشف هستی.
2-آدمای این کره خاکی هرکدوم متعلق به یک دنیای متفاوتن و برای اینکه بشه در موردشون درست فکر کرد باید از هم تفکیک بشن.
3-دنیای زندگی مشترک دنیای متفاوتی.آدمایی که به این دنیا پا گذاشتن میدونن اینجا همه چیز رنگ و بوی جدیدی به خودش میگیره.رابطه ها.عاشقانه ها.عارفانه ها.نیاز ها.نمازها.

هوریض با این 3 ایدئولوژی دنیای زندگی مشترک رو تو دنیای مجازی خلق کرده تا روی انسان فکر کنه و خلاصه تفکرات یکی از ساکنین این دنیا رو بدون هیچ دخل و تصرفی بر نوشته هاش در اختیار همه گان قرار بده.

وعده ما آخرین بزنگاه

آبجی سه‌شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:04

سلام جوجو
سمینارات چطور بود
ای جان بوسسسسسسسسسسسس
روزت مبارک خواهریییییی

یه دختر پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:57 http://ye2khtarr.blogfa.com

سلام سلام
اتفاقی از روی یکی از لینکام با وبلاگت آشنا شدم
اومدم چند تا از پست هاتو خوندم.
به جرأت می تونم بگم یکی از بهترین وبلاگایی بود که توی این چند روز اخیر می خوندم. پر از انرژی مثبت و مثبت نگری.
باور کن خسته شده بودم از بس هر جا می رفتم راجع به بدی های مادرشوهر و خواهر شوهر و پدرشوهر و کلاً قوم شوهر خوندم... دیگه داشتم کم کم به قوم شوهر خودمم بدبین می شدم! می گفتم نکنه منظورشون از فلان رفتار فلان چیز دیگه هم باشه.
واقعاً احتیاج داشتم که به وبلاگی مثل وبلاگ تو بیام.
همیشه موفق باشی
راستی، با اجازه لینکت هم کردم.
ایشالا یه پایان نامه ی حسابی توووووووپ تحویل بدی.
منم دارم روی پایان نامه م کار می کنم، ولی کارشناسی. منم می خوام یه پایان نامه ی خفن تحویل بدم. به شدت دارم روش کار می کنم. واسم دعا کن.
بعدشم می خوام واسه ارشد بخونم و بزنم تو گوش کنکور
زیادی حرف زدم. آخه اینقدر از وبلاگت خوشحال شدم که نطقم وا شد
موفق باشی عزیزمممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد