خدا با ما نشسته چای مینوشه....

یارو اومده تو فیس بوک با کلی التماس و خواهش خواسته که تقاضای دوستیشو بپذیرم، وقتی بدون هیچ پاسخی ایگنورش کردم، بهم فحش بی تربیتی داده و رفته. مملکته داریم؟

   


 

سلام. روز زن اومد و رفت. آخ آخ انگار همین دو سال پیش بود که روز زن بودو آریا اومد خونه. گفتم آریا زنگ زدی به مامانت؟ گفت آره. گفتم به مامان منم زنگیدی تبریک بگی؟ گفت آره. گفتم عزیزم فکر نمیکنی که به یه نفر دیگه هم باید تبریک بگی؟ 

آریا یه خورده فکر کرد و خداییش هم خیلی فسفر سوزوند. بعدش شکل اینایی شد که انگار به یه کشف مهمی تو زندگیشون رسیدند،یه چیزی تو مایه‌های انیشتین...  

"آهااااا یادم اومد مامان بزرگمو یادم رفته بود. مرسی عزیزم که یادم انداختی   "  

بعد من شدم این: 

خیلی بامزه بود آریا فکر میکرد این روز فقط روز مادره. امسال عزیز دلم برام یه دسته گل خوشگل گرفته بود و اونم در حالی که اصلاً انتظارش رو نداشتم. چون میدونم آریا کلاً در این موردا حواس پرته. واین خیلی خوشحالم کرد. 

روزای ما هم میگذرند. خدا رو شکر راضی هستیم. سمینارام یکی از یکی بهتر بودند و الان در فرجه‌ها بسر میبرم. موضوع پایان‌نامه‌ام انتحاب شد و من احساس میکنم هیچی ازش نمیدونم. استرس گرفتم اما امیدوارم همچنان. 

با پدرشوهرم که صحبت میکردم بهم گفت عروس خانوم، کی دفاع میکنی؟ کی برای دکترا امتحان میدی؟ کی شیرینی دکتراتو بخوریم. گفتم باباجون امان بدین تورو خدا. من تازه یساله وارد ارشد شدم. گفت میدونم خواستم بگم ما انتظاراتمون بیشتر از ایناستا. خلاصه از همه طرف هی سیخونک میزنن برای دکترا. از مامان بابای خودم تا مامان بابای آریا. تنها کسی فشار بهم وارد نمیکنه آریاست. 

مامان من نمیدونم قرص عجله میخوره یا چی، اصلاً تازگیها تهدید میکنه که اگر دکترا نخوام امتحان بدم شیرش رو حلالم نمیکنه.تو رو خدا شما جای من بودین اینجوری نمیشدین؟    

خلاصه روزگار ما هم میگذره و گاهی خنده‌ای میکنیم از ته دل. طوریکه شاد شاد میشیم.  

راستی بازم این تابستون داره میاد و گرما هم همراهش به خصوص اینکه باید تمام طول تابستونو توی آزمایشگاه دانشکده کار کنم. 

راستی موضوع پایان نامه‌ام خیلی باحاله. قراره روی یه سری از ژنهای گیاه زعفران کار کنیم که باعث افزایش تولید محصول زعفران بشه. کار سختیه اما از الان خیلی سرش ذوق دارم. 

دعام کنین موفق شم. 

 دوستتون دارم دوستای خوبم   و تا اونجایی که بتونم به همه سر میزنم.















نظرات 14 + ارسال نظر
خبر آنلاین جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 http://www.akhbar98.com/

174074073466161471261326سلام دوست عزیز اگر با تبادل لینک موافقی وب منو با عنوان اخبار آنلاین لینک کن و خبر بده تا لینکت کنم ..... تبادل لینک تو افزایش آمار تاثیر داره

دوست جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:12 http://omidnoori.blogfa.com/

سلام
تشکر
روز شما مبارک
( متاسفانه اینجا گل بوته هم پیدا نمیشه تقدیمتون کنم )
ان شالله خانواده گرم و با صفایی داشته باشید
شیرینی ما هم یادتون نره ( دکترا گفتم )

سلام امید جان. مرسی یه دنیا ممنون برادر خوبم. همین که میایین و زحمت میکشی، برام یه دنیا گل و بوته میارزه.
اوه اوه حالا کو تا دکتراااااااااا
زنده باشی برادر جان. شما هم همینطور

پــریـا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 http://missparia2.blogfa.com

سلام
کی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کی میزاری ؟؟؟؟؟/ لی لی لی لی

پــریـا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 http://missparia2.blogfa.com

ای جااان
عاشقتم
اوممممممممممممم

فلفل بانو شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 http://pepperandsald.persianblog.ir/

کاش می نوشتی بالاخره یادش اومد که به شما هم تبریک بگه یا نه
چون دوست دارن موفقیت هات رو ببینن می گن دکترا کی قبول می شی
اما اینا رو ول کن بچسب به شیر مامان که اگه قبول نشی سر پل صراط باید جواب بدی

سلام فلفل بانو جان. مرسی که قدم رنجه کردین و اومدین نه عزیزم آخر خودم بهش گفتم و کلی با شوخی خنده بهش گفتم. گرچه یکمی هم دلگیر شده بودم اما میدونستم کلاً حواسش پرته
ای ای همون شیر مامان ما رو تا این مقطع رسونده دیگههههههه

باران مامان ترانه شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 http://www.tarlanak.persianblog.ir

خوشحالم که همه چیز بر وفق مراد است

عزیز دلم. مرسی میام پیشت

علیرضا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:56 http://alba.persianblog.ir

سلام صبا جان
با تاخیر روزت مبارک..
چقدر خوبه که این تابستون داره میاد و هوا داره گرم میشه..
امیدوارم مثل همیشه تو درسات موفق باشی.. و حتما هم به راحتی دکتری پذیرفته میشی..
مواظب خودت باش و از این گرمای دلنشین لذت ببر

سلام علیرضا جانو ممنون از تبریکات شما.
اتفاقاً اتفاقاً وقتی داشتم این پست رو مینوشتم‌ها، یاد شما افتادم که الان علیرضا میاد و تیریپ تابستونی برمیداره نوبت ما هم میرسه داداش.. پاییز و زمستون نزدیک اسسسسسسسست

یه دختر شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:02 http://ye2khtarr.blogfa.com

جریان روز زن 2 سال پیش شما، همین جریان روز زن امسال ماست!!!
اون بیچاره هم فکر می کرد که فقط روز مادره!!!!
این شوهرا هم سوژه ای هستن واسه خودشون

می گم حالا موهاتو نکن حیفه. ایشالا این مرحله رو هم به خوبی و با موفقیت می گذرونی و دکترای خفن هم می گیری و همه رو خوشحال می کنی. البته خودت اول و مهمتر از همه.

پس همه‌ی آقایون اینقدر آی کیو هستن؟ من فکر میکردم آریا برام از آسمون افتاده
باور کن عزیزم این مامان منو ول کنی، همین الانِ الان میشینه راجع به post doctora هم برات تجویز میکنه. اون وقت که مو سهله، کله‌مو میکنم
مرسی گلم. زنده باشی

ندا (حرفهای خونه ی ما) یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:55

سلام صبای عزیزم
حالت چطوره خانمی
ببخش اینقدر دیر به دیر میام دلم برات تنگ شده بود

میگم این نوشتت دلگرمم کرد و فهمیدم بعضی از اقایون شبیه همند

ایشالا تبریک دکترا

دوست دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:06 http://omidnoori.blogfa.com/

سلام
تشکر

یه دختر دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:06 http://ye2khtarr.blogfa.com

دوست چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:54 http://omidnoori.blogfa.com/

سلام
[گل]

آرام چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:46

آره همون هستم
ممنون خانمی جای شما خالی

لیلی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 17:52 http://aloneleili.blofga.com

من این روزا یه حال دیگه ای دارم
همیشه هیچ وقت اینطور نبودم

همیشه نیمه خالی رو می دیدم
به فکر نیمه های پر نبودم

همیشه فکر میکردم زمین پسته
خدا رو سوی قبله میشه پیدا کرد

همین دیروز سمت این حوالی بود
یکی در زد , خدا رفتو درو وا کرد

من این روزا یه حال دیگه ای دارم
جهان من لباس تازه می پوشه

منو تو دیگه تنها نیستیم چونکه
خدا باما نشسته چای مینوشه

ملخ افتاده تویه خرمن گندم
منم مثل همه از کار بیکارم

به جای داس شونه توی دستامه
فقط به فکر گندم زار موهاتم

اگه بارون به شیشه مشت میکوبه
بیا اینجا بشین کنار این کرسی

خدا با دست من دستاتو میگیره
تو از چشم خدا حالم رو میپرسی

نه اینکه بیخیال مزرعه باشم
دیگه از باد پاییزی نمیترسم

نگو این آسیاب از پایه ویرون شد
خدا با ماست من از چیزی نمیترسم

سلام وبتون عالی بود به کلبه حقیرانه لیلی سر بزنید [گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد