توی گوگل پ*لاس عضوم. هم من هم آریا... خوب آریا که آخر این کاراست و خیلی خیلی به این شبکه های اجتماعی علاقه داره من اما بیشتر فی*س بو*ک رو دوست دارم. البته privacy در فی*س بو*ک بیشتره تا در گوگل پ*لاس. خلاصه یه روزی دیدم این آقا آریای ما سرش بدجوری گرمه و چشاش داره از شدت بیخوابی قرمز میشه و از سر کار که میاد و یه خورده باهم حرف میزنیم و چایی و اینا، بعدش میره سراغ کامپیوتر و تند تند داره روی یه چیزی کار میکنه. رفتم پیشش دیدم داره روی یه برنامه کوچولو که واسه گ*وگل مینوسه کار میکنه. چون عاشق این کاراست دوست نداشتم مزاحمش بشم. چند وقت بعدشم این برنامه با موفقیت نوشته شد و در سایت گ*وگل پ*لاس ثبت شد. همون موقع بود که سیل تشکرها و سوالات و پیشنهادها و انتقادهایی در مورد این برنامه کوچولو (add on) از طرف افراد مختلف از جاهای مختلف دنیا به سوی آریا روان شد. تند تند جواب سوالا رو میداد.... اگر بگم یهو آمار followerهاش چقدر بالا رفت خدا میدونه. دختر و پسر میومدند و نظر میدادند. این وسط دخترایی بودند با اون قیافشون میاومدن و مثلاً از آریا تشکر میکردند. منم خوب بیشتر فعالیتم تو ف*یس بو*ک بود چندان در گو*گل پ*لاس فعالیت نداشتم. دیدم اینجوریـــــــــــــــــــــــــــه، بد جوری اون رگه همون رگی که قلمبه میشه و ازگردن آدم میزنه بیرون من رو به تک و تا انداخت. اولش یه عکس خوچگل از صورتم برداشتم و گذاشتم روی پروفایلم و بعدش رفتم واسه آریا یه کامنت خوشگل گذاشتم (انگلیسی و فارسی که در بلاد کفر همگان بخوانند) که آفرین بر تو همسر باهوشم و......

آریا هم یه لایک خوشگل زد به کامنتم و پاسخم رو به گرمی داد. از اون موقع ناخودآگاه یه حس رقابت در من شکل گرفته. کلاً در مورد آریا شاید ظاهرم نشون نده اما شدیداً حسودم. فعالیتم رو زیاد کردم و کلاً خودی نشون دادم و البته آریا هم این وسط منو تو جمعشون راه داد. از طرفی هم آریا خیلی هوامو داره و یه جورایی مثل گربه‌ها هستنا که برای خودشون قلمرو دارن و نمیذارن کسی پا به قلمروشون بذاره، در مورد ما هم اینجوری شده. هم آریا برای من و هم من برای آریا. جالبه که هیچ کدوم هم بروی خودمون نمی‌آریم و کاملاً زیرپوستی (نه لوس و تابلو مثل این عقده‌ایها) اتحادمونو توی این دنیای مجازی حفظ کردیم. اینقده باحاله همه بدونن زن یکی هستی که یه کار در خور توجه انجام دادهههههه. خیلی باحاله... فداش بشم من تو کله‌اش فقط فسفره.... کاش آریا من میتونست توی اون رشته‌ای که دوست داره درس بخونه یعنی کامپیوتر اما متاسفانه با اینکه رتبه‌ی عالی داشت به خاطر اشتباه و عدم اطلاع کافی اون زمان مهندسی یه رشته دیگه رو قبول شد. گرچه در این کارش هم موفقه اما عشقی که به این رشته داره به رشته ی خودش نداره...

تازگیها هم که گویا محل کارش قراره یه سری پژوهشگر رو تعدیل کنه.البته من چندان نگرانی از وضعیت موجود ندارم چون میدونم اگر هم این کارش رو از دست بده بیکار نمیمونه چون به اندازه کافی خودش رو خوب نشون داده و مافوقهای قبلی پیشنهاد دادن که اگر از اینجا ناامید شد بره تو شرکت اونا. آریا خیلی پرتلاشه و اونجور که به نظر میاد همه روش حساب میکنن. اما اون چیزی که من رو اذیت میکنه استعداد و تواناییهای آریاست. من فکر میکنم آریا خیلی خیلی جای پیشرفت داره و به عنوان یکی از نخبگان این کشور دوست ندارم خودش رو وفق زن و زندگی کنه. دوست دارم به اون چه که لایقشه برسه. برای همین خیلی دوست دارم بعد از اتمام درسم بریم خارج از کشور تا اگر خدا خواست دکترای اون رشته‌ای رو که میخواد رو بگیره..آخه در ایران یکمی سخته. نمیدونم. این روزا اینقدر فکر کردم حس میکنم مغزم باد کرده...

کاش میشد کشور ما کمی به این نیروهای جوون و باهوشش اهمیت میداد و امکاناتی رو در اختیارشون میذاشت. فقط یه امکانات کوچیکی که اینا دغدغه زندگیشونو نداشته باشن و بتونن پیشرفت کنن. کاش میشد... اونوقت چه ایرانی داشتیم مااااا.. حیف حیــــــــــــــــــــف....


پ.ن: گاهی خدا زندگی دوباره به آدما میده. زن‌داداشم با ماشینش تصادف کرد که البته مقصر نبود اما ماشینش کلاً مچاله شد. خدا رو شکر خودش چیزیش نشد. امروز صبح فکر میکردم اگر یه مو از سرش کم میشد من حتماً میمردم... خدایا ممنونم ازت که زنداداش گلمو حفظ کردی

نظرات 17 + ارسال نظر
دوست چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:44 http://omidnoori.blogfa.com/

سلام
[گل][گل][گل]

امید جان مرگ من یه وقتی بذار پستا رو بخون برادر! چقدر سلام آخه؟ مردیم از بس علیک گفتیم

آرام چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 22:16

امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشید برا خودتو شوهرت اسپند دود کن خدا حفظش کنه
وقتی این پستت رو خوندم خیلیییییییییییییییییی دلم گرفت و .......
ولی من عشقم یه طرفه است

آرام جون؟! نبینم دلت بگیره گلم. چرا آخه؟ تو یه فرشته داری که هرکسی ندارتش و خیلی‌ها در حسرتشن. قربون عشقت برم. میدونم یه روزی اون کله‌ی بی کله‌اش به سنگ میخوره و قدرت رو میدونه. شک نکن

باران(محمد) پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 http://bojd.blogfa.com

سلام
این حس شما خانمها مث اینکه مشترکه !
اما بخدا همه آقایون بد نیستند و همه خانمهایی که توی دنیای مجازی میان و کامنت میذارن هم فکر بدی ندارن ...
برای آقا آریا هم آرزوی موفقیت دارم که خوشحالی شما در گرو موفقیت ایشونه

سلام محمد عزیز
پاش بیافته آقایون توی این حس دست خانوما رو از پشت بستن اما پشت کلمه‌ی غیرت اونو پنهان کردن من هم میدونم همه آقایون بد نیستن و همینطور تمام خانوما. هم من هم آریا هر دو فعالیت وبلاگی داریم با کلی دوستان خانوم و آقا، ولی گاهی آدم حس میکنه بعضی آدما غرض دارن شکر خدا که شما و سایر دوستان آقای من همگی از شخصیت والایی برخوردارین و من همیشه به این گونه روابط احترام ویژه ای میذارم.ممنون از شما برادر خوب و مهربونم. منم برای شما آرزوی بهترینا رو دارم

topoli پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 17:09 http://banoye0ordibehesht.blogfa.com

اگه همه مث تو اه بودن که دنیا گلستون میشد دختر ماه من

ماهی از خودته خانوم خوشگله.
کامنتم بهت رسید عزیزم؟ یکی عمومی فرستادم و یکی هم خصوصی

دریا جمعه 15 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 http://mylittleangles.persianblog.ir/

خدا رو شکر که همه چیز خوبه و زنداداشت هم صحیح و سالمه. نگران آینده نباش همه چیز به موقع درست میشه.

ممنونم ازت دریا جان. خدا رو شکر...
آینده........... چی بگم. پر از تردیدم... بهت خصوصی گفتم... ممنون میشم جوابمو بدی

دریا شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:59

به هر حال بازم اگه سوالی داشتی من در خدمتم. ولی توصیه میکنم به درونت رجوع کنی و فکر کنی اگه نترسی چیکار میکنی؟ میمونی یا میری؟

ممنونم از تموم راهنمایی‌های صادقانه‌ای که کردی دریا جانم. حتماً باز مزاحمت میشم

سپیده (باران عشق) شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:59

دوستم خوبی؟ یه احوالی از ما نمی پرسی!!
شوشوی محترم خوبن؟
خداروشکر

من چاکر شما هم هستم. آقامونم خوبه خدا رو شکر. الان میام خدمت شما. چایی رو آماده کن بیام دخترم

شیرین خانومی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 16:54 http://havooo.blogfa.com

چه جالب من رشته ی کامپیوتر خوندم دقیقا به همین دلیل که انتخاب رشته م رو درست انجام ندادم .. میگم به همسرت بگو اگه دوست داره بیاد رشته ها عوض
نمیگم از کامپیوتر خوشم نمیاد ولی رشته ی دیگه ای رو دوست داشتم بیشتر که نشد
خدا رو شکر که زن داداشت سالم هست

اره بیا عوووووووووض کشته منو این پسر از بس گفت رشته‌امو دوس ندارم . اما واقعاً حال شما و همسرم رو درک میکنم. چون خودم هم رشته‌امو دوست ندارم
آره خدا رو شکر.... اگر زبونم لال چیزیش میشد زندگی برای هیچ کدوم از ما قابل تحمل نبود....

سپیده (باران عشق) دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:26

عزیزمییییییییییییییییییی
مرسی از کامنت قشنگت جیگملم

سروری سپیده جووونم

topoli سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 http://banoye0ordibehesht.blogfa.com

گلی بیا پیشم

اومدم خوچگلم

Haj Reza1001 سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 19:12 http://1001wonderful.blogfa.com

سلام خیلی وبلاگ خوبی داری خدا شوهرت رو برات نگه داره انشاالله موفقیتتون همیشگی باشه
بهم سر بزن
راستی وبلاگم رو با نام 1001wonderful لینک کن

سلام حاج رضا خان. ممنون خدا عزیزان شما رو حفظ کنه براتون.
ایشالله بهتون سر خواهم زد. و مرسی از شما که تشریف آوردید.

دستور فرمودید که لینک کنم حاج رضا؟ من اگر از وبلاگی خوشم بیاد لینک میکنم. انشالله که از وبلاگ شما هم خوشم بیاد

علیرضا چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 http://bonbasteaval.blogfa.com

بهت تبریک میگم بابت همسرت که اینقدر با هم خوب و عالی هستین..
من چشمم شور نیستا ولی این چیزا رو که مینویسی یه اسفند برا خودتون دود کن.. ضرر نداره.. انرژیهای منفی همیشه وجود داره..
امیدوارم تمام راههای پیشرفتتون به بهترین نحوی که دوست دارین براتون باز بشه و در درجه اول تو همین کشورمون قدر بدونن و همینجا باشین و خدمت کنین..
اگر تو رشته ای که تمایل داره وارد بشه صد در صد یه کار خاص و بزرگی میتونه انجام بده که تا حالا کسی انجام نداده.. شاید زندگی منتظر اینه که آریا وارد این تخصص بشه و یکی از کمبودهاش رو مرتفع کنه.. مثل استیو جابز..
خدارو شکر که به خیر گذشت.. صبا جان من دیروز داشتم به خانومم میگفتم که رانندگی رو شوخی نگیر همه چیز یه لحظه ست.. دیروز با ماشین تصادف کرده داره میخنده.. میگم بجای اینکه بخندی حواست باشه.. خدایی نکرده به جای ماشین یا تیر و درخت بچه جلوت پرید.. یا یه نابینا گوشه خیابون ایستاده بود.. میگه دارم میخندم که فان باشیم..
امیدوارم همیشه بلا دور باشه و همیشه موقع رانندگی احتیاط رو از دست نده.. اتفاق یک لحظه می افته.. همون لحظه ای که اصلا فکر نمیکنی ممکنه اتفاق بیفته..

سلام علی جان. حتماً همین کار رو میکنم و اسپند دود میکنم و صدقه هم زیاد میذارم کنار. ممنونم من هم خیلی خیلی به آینده امیدوارم و اینی که شما میگی نیاز به یه شجاعت و اراده خاصی داره که من سعی میکنم در خودم و همسرم تقویتش کنم. مرسی علی جان.
میگم خانومتون مثل خودتون شیطونه‌ها. فان باشیم؟ .. امیدوارم همیشه تنشون سالم وسلامت باشه در کنار شما و دختر گلتون...
حواسم رو جمع میکنم. فعلاً که اولشه خیلی بهم فشار میاد اما میخوم خیلی پیشرفت کنم. ایشالله...

یک محمد هستم پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 13:03 http://yekmohammad.persianblog.ir/

قول داده بودم بزارم تو وبم. الان عکس تو وبم هست
http://yekmohammad.persianblog.ir/

هووووم؟؟؟ !!!

ابجی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 http://httphttp://noghtekhan.blogfa.com/

سلام خواهری من
ما هم به داشتن یه همچین دامادی افتخار می کنیم
هومممممممممممممممممم
شوهر خواهری خودمه دیگه
بهخواهرم رفته
کمالههمنشین درش اثر کرده
همه جوری ما خواهر زنا طرفداره خواهرامون هستیمدیدی کل کلاشونو....
ای ول به داداشم ....
الهی فدات بشم خودت خوبی داشنگاه وکار و درسا خوب پیش میره
خدا روکشر واقعا خدا رو شکر به خاطر زن داداش.... می بوسمت

topoli یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 14:48 http://banoye0ordibehesht.blogfa.com

سلام گل قشنگ من.دختر ماهم چرا اپ نمیکنی؟من منتظرماااااااااااااااااااااااااا

خدای کوچک پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 http://goddess1.blogfa.com

سامبولیییییییییی عزیز دل مامانی چطوری یره؟ خوبی یره؟ خب اینو که راست میگی همیشه حق عده ای از افراد نخبه و عالی ضایع میشه...چون اقازاده ها هستند که جای دیگران باشند یا اینکه وقتی یه فردی بگه که من این کارو بلدم خیلی بهش بها داده نمیشه مملکته ما داریم البته از تمام این مملکت ایراد نمیگیرم.....انشالله اره واسه دکترای اقا ارایا حتما خارج از کشور برید اینجا واقعا سخته هاااا...خودت بیتر از من میدیونی....
خدارو شکر که سالمن ...خوشال شدم جیگرم...

Haj Reza1001 پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 http://1001wonderful.blogfa.com

سلام اختیار دارید سرکار خانم من پیشنهاد دادم دستور نبود حالا این سری بیا وبلاگم مطالبم رو از بیخ بروز کردم شاید خوشتون اومد

آخی.. خوب باشه گریه نکن میام باعث افتخاره. حتماً مزاحم میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد